پیام امباپه به رونالدو: بزرگترین فوتبالیست تویی کریس!

پیام امباپه به رونالدو: بزرگترین فوتبالیست تویی کریس!
بزرگترین فوتبالیست همه زمان‌ها شایسته رونالدو است

پست اینستاگرامی کریستیانو رونالدو با واکنش‌های زیادی مواجه شده و کیلیان امباپه از جمله افرادی است که در ساعات گذشته به این پست ستاره بزرگ پرتغالی واکنش نشان داده است.

کریستیانورونالد که با شکست پرتغال مقابل مراکش در یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر با رویای خود برای بالای سر بردن جام طلایی خداحافظی کرد بعد از این شکست پستی اینستاگرامی منتشر کرد تا درباره آنچه در این تورنمنت گذشت به هوادارانش توضیح بدهد.

عده زیادی از ستاره‌های فعلی و گذشته دنیای فوتبال به این پست اینستاگرامی رونالدو واکنش نشان دادند. کیلیان امباپه که به عنوان یکی از هواداران پر و پا قرص سی‌آرسون مشهور است در ساعات گذشته به او واکنش نشان داد و از شکلک‌هایی استفاده کرد که نشان می‌دهد کریستیانو را همچنان سلطان فوتبال و بهترین فوتبالیست تاریخ می‌داند.

این واکنش مجازی امباپه به الگوی فوتبالی‌اش به این خاطر مورد توجه قرار گرفته است که ستاره جوان فرانسه در جام جهانی قطر تا کنون روزه سکوت گرفته و از مصاحبه با رسانه‌ها خودداری کرده است.

کیلیان امباپه در پاسخ به پست کریستیانو رونالدو از سه شکلک استفاده کرد تا پیامش را به شکل نمادین منتقل کند. او با علامت تاج نشان داد کریستیانو را سلطان فوتبال می‌داند و علامت بُز هم نشان داد او معتقد است لقب GOAT یا بزرگترین فوتبالیست همه زمان‌ها شایسته رونالدو است.