پرواز بزرگ نساجی به جمع هشت تیم برتر

مدافع قهرمانی جام حذفی دست از جاه‌طلبی برنداشت

پرواز بزرگ نساجی به جمع هشت تیم برتر

نساجی در یک بازی پرماجرا در ضربات پنالتی توانست همچنان جاه‌طلبی خود را در این رقابت‌ها دنبال کند.

بعد از شکست مقابل مس کرمان اردوی نساجی ملتهب شد و حمید مطهری نیز از قطع همکاری خود با این تیم خبر داد.

تیمی که نیم فصل را در رده تک رقمی و حضور در جمع مدعیان پایان داده بود در ادامه مسیر شرایط مطلوبی را دنبال نکرد تا حمید مطهری که اولین فصل سرمربیگری خود را تجربه می‌کند تصمیمی عجیب بگیرد.

با این حال با رد این استعفا از سوی مدیر عامل و مالک باشگاه نساجی مازندران، آن‌ها تمرینات خود را برای دیدار با آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم جام حذفی دنبال کردند. نساجی در دقایق ابتدایی بازی خوبی را دنبال کرد و در ادامه اما شاگردان مهدی رحمتی توانستند با سود بردن از میزبانی، برتری محسوس خود را مقابل حریف شکل دهند، اما حملات آن‌ها بی‌نتیجه ماند و در نهایت بازی در پایان 120 دقیقه به ضربات پنالتی رفت.

ماراتن ضربات پنالتی در نهایت به سود نساجی و حمید مطهری خاتمه یافت تا آن‌ها خود را در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها ببینند و امیدوار به تداوم جاه‌طلبی خود باشند.

نساجی که فصل گذشته موفق شده بود به قهرمانی جام حذفی دست یابد، اکنون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در کنار پنج تیم دیگر این رقابت‌ها حاضر شده و در انتظار مشخص شدن دو تیم دیگر این مرحله که با دیدار سپاهان - پرسپولیس و گل‌گهر - فولاد مشخص خواهد شد، خواهد ماند.

تنها نماینده شمال کشور در این مرحله، باید دید همانند فصل گذشته این رقابت‌ها قادر خواهد بود اتفاقی ویژه را رقم بزند یا خیر.