پرسپولیس در صدر ماند

پرسپولیس در صدر ماند
رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز پنجشنبه و در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به مصاف مس کرمان رفت و در دیداری دشوار به پیروزی یک بر صفر رسید.

این دیدار در ورزشگاه آزادی و با قضاوت عباس راکی برگزار شد.

دو تیم پیش از شروع بازی به احترام شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ یک دقیقه سکوت کردند. همچنین یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز گرامی داشته شد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که اخیرا به کرونا مبتلا شده در این دیدار غایب بود. "ویرا" دستیار برزیلی گل‌محمدی در این دیدار وظیفه هدایت تیم را برعهده داشت.

بازی با مالکیت پرسپولیس بر توپ و میدان آغاز شد و میهمان نیز روشی تدافعی را در دستور کار داشت.

در دقیقه ۱۰ اشتباه مدافعان مس موجب شد تا سعید صادقی در آستانه گلزنی قرار بگیرد که ضربه او را محمدستاری از روی خط دروازه مس بیرون کشید. دو دقیقه پس از آن ضربه لوکادیا را دروازه‌بان مس دفع کرد.

بازیکنان مس در ضد حملات با برنامه بوده و دروازه صدرنشین لیگ را با خطراتی مواجه کردند.

در دقیقه ۴۰، سروش رفیعی از پاس مهدی ترابی بهره لازم را نبرد و با ضربه‌ای بی‌دقت یک فرصت خوب را هدر داد.

در ابتدای نیمه دوم، شیخ دیاباته به جای کامیابی‌نیا به میدان آمد تا پرسپولیس تهاجمی‌تر به کار ادامه دهد.

در حالی‌که مس کاملا روش تدافعی را در دستور کار داشت، پرسپولیس بر حملاتش افزود.

در دقیقه ۷۳ بالاخره حملات نتیجه داد و ارسال سروش رفیعی را دیاباته به خوبی درون دروازه مس جای داد تا پرسپولیس به گل دست یابد.

در دقیقه ۹۲ مس در آستانه گل تساوی قرار داشت که بیرانوند با واکنشی تماشایی ناجی پرسپولیس شد.

پرسپولیس با کسب برتری در این دیدار، ۲۴ امتیازی شد تا با حفظ صدرنشینی به استقبال تعطیلات لیگ برتر برود و مس هم در امتیاز ۹ باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر(امید عالیشاه)، کمال کامیابی‌نیا(شیخ دیاباته)، میلاد سرلک، مهدی ترابی(محمد عمری)، سعید صادقی(سیامک نعمتی)، سروش رفیعی(سینا اسدبیگی) و یورگن لوکادیا

ترکیب مس

حسین شهریاری، حسن مرادی فرد، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، سیدجلال عبدی، سیدمحمد ستاری، علی تهارمی، عارف رستمی، سامان تورانیان(شروین بزرگ)، احمد نصیری(محمدصالح محمدی) و محمدامین کاظمیان

نتایج سایر بازی‌ های روز اول هفته یازدهم لیگ برتر

تراکتور 1 -1 ملوان

صنعت نفت آبادان 1 - 1 پیکان