پرداخت تسهیلات به کارفرمایان به ازای جذب هر کارجو

پرداخت تسهیلات به کارفرمایان به ازای جذب هر کارجو

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج گفت: به کارفرمایی که مددجوی کمیته امداد را جذب کار کند تسهیلات کم بهره و بسته‌های تشویقی ارائه می‌شود.
مصیب حیدری افزود: واحد آموزش و کاریابی این اداره در راستای اشتغال به کار همسر و فرزندان مددجو و همسر نوعروسان تحت حمایت، به کارفرمایان بسته‌های تشویقی می‌دهد.
او بیان کرد: حق الزحمه به کارگیری هر مددجو به میزان دو میلیون تومان، پرداخت حق بیمه سهم کارفرما (بابت جذب هر تن در هر ماه یک میلیون و سیصد هزار تومان) بستگی به داشتن ضریب محرومیت ۲۴ تا ۳۶ ماه، پرداخت تسهیلات به کارفرمایان به ازای جذب هر کارجو و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلاتِ چهار درصد، از مهمترین بسته‌های تشویقی این نهاد، است.
به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج، بیمه سهم کارفرما توسط کمیته امداد بعد از واریز توسط کارفرما، به حساب تامین اجتماعی واریز می‌شود و یا در صورت صلاحدید کارفرما، به مددجو پرداخت می‌شود.
حیدری اظهار کرد: حق الزحمه به کار گماری با خود اظهاری کارجو به او پرداخت می‌شود و در صورتی که کارجو دارای سابقه قبلی نزد کارفرما باشد بیمه سهم کارفرما از شش ماه قبل، پرداخت و ۲۴ تا ۳۶ ماه این پرداخت ادامه می‌یابد.