دعوا در فوتبال زنان بالا گرفت

دعوا در فوتبال زنان بالا گرفت
هفته‌ نهم رقابت‌های فوتبال زنان

نبرد دو تیم ریشه دار سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی از هفته‌ نهم رقابت‌های فوتبال زنان در حالی روز جمعه در ورزشگاه سردار جنگل انزلی برگزار شد که تا پیش از شروع مسابقه، سپاهان با ۱۸ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت و ملوان با ۱۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفته بود، اما جنجال این دو تیم در انزلی ارتباط چندانی به موقعیت دو تیم در جدول نداشت.

مریم ایراندوست دختر نصرت ایراندوست، اسطوره باشگاه ملوان بندرانزلی، سرمربی فعلی سپاهان است. او سال‌های زیادی را به عنوان بازیکن و مربی در انزلی بوده و رقابت و کل کل زیادی هم بین او و معصومه جهانچی به عنوان سرمربی فعلی ملوان، وجود دارد. کل کلی که به گفته‌ شاهدان عینی و علی رغم خوش و بش‌های مرسوم پیش از شروع مسابقه، شرایط را طوری رقم زده بود که گویا تیم میزبان به قصد برپا کردن جنجال وارد میدان شده!

اما علی رغم بحث‌هایی که از ابتدای مسابقه وجود داشت، آغاز رسمی جنجال در این مسابقه از دقیقه ۳۲ مسابقه بود، جایی که ملوان موفق شد دروازه سپاهان را باز کند اما پیش از ورود توپ به دروازه، کمک داور دوم پرچم خودش را به نشانه آفساید بالا می‌آورد که البته سوت داور وسط و لحظه ورود توپ به دروازه سپاهان هم زمان می‌شود. در این لحظه بازیکنان و کادرفنی ملوان شروع به اعتراض می‌کنند.

در این لحظه معصومه جهانچی سرمربی ملوان به دلیل هل دادن داور از او دو بار کارت زر دریافت می کند، جهانچی قصد ورود به زمین مسابقه را دارد که داور چهارم مانع او می‌شود.

سپاهان هم برای راه انداختن یک جنگ روانی متقابل، بازوبند کاپیتانی را به بازوی افسانه اقبال، بازیکن پیشین ملوان بسته بود که بعد از بیش از ۱۲ سال حضور در ملوان، با دلخوری از این تیم جدا شده بود.

سرانجام این الهام فرهمند، همسر حسین پاپی بود که در دقیقه چهارم وقت‌های اضافه‌ نیمه نخست موفق شد دروازه ملوانی‌ها را باز کند و طلایی پوشان را با این گل از حریف خود پیش انداخت.

در ادامه این مسابقه در نیمه دوم جنجال‌ها همچنان ادامه داشت و بعد از معصومه جهانچی، بازیکن شماره ۴ ملوان، مونا ثریابین نیز دومین اخراجی این مسابقه و تیم ملوان بود.

در نهایت این دیدار با تک گل فرهمند با نتیجه یک بر صفر به سود طلایی‌پوشان به اتمام رسید تا سپاهان همچنان با ۲۱ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی و در تعقیب دو تیم ۲۵ امتیازی شهرداری سیرجان و خاتون بم بماند.

مریم ایراندوست سرمربی تیم سپاهان بعد از اتمام این مسابقه و در کنایه به جنجال‌های رخ داده در انزلی یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد.