پایان نیم فصل لیگ یک

عزم جزم ملوان برای صعود

پایان نیم فصل لیگ یک

تیم فوتبال ملوان با برتری در لحظات پایانی دیدار با ویستاتوربین، اختلاف امتیاز خود با دیگر رقیبانش را برای رسیدن به لیگ برتر به عدد ۶ رساند.

 آخرین هفته نیم‌فصل نخست لیگ یک فوتبال با ۸ دیدار از ساعت ۱۴ آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار، ملوان بندر انزلی با گل دقیقه آخری عظیم گوک، برابر ویستاتوربین در تهران به برتری رسید تا ضمن بیش‌تر کردن اختلاف با رقیبانش، قهرمان نیم‌فصل لقب بگیرد. شهرداری آستارا با تک گل جابر نصیری از روی نقطه پنالتی، حریفش شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد و اوضاعش در جدول رده‌بندی را بهبود بخشید.

استقلال خوزستان برابر مس شهربابک متوقف شد و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. در حساس‌ترین بازی هفته، تلاش دو تیم مس کرمان و خیبر خرم‌آباد در کرمان برنده نداشت و این دو تیم هم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شاگردان ویسی در خیبر نایب قهرمان نیم فصل لقب بگیرند و مس هم با تفاضل گل کم‌تر در رده سوم بایستد. استقلال ملاثانی در خانه آرمان گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسید و قشقایی شیراز و خوشه طلایی ساوه به تساوی یک بر یک رسیدند تا امتیازها را تقسیم کنند.

رایکا بابل که با گل محمد رضی‌پور از شمس آذر قزوین پیش بود، در ثانیه‌های پایانی باز هم تسلیم شد و این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت.

شهرداری همدان در خانه برابر سایپا قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید تا هفته هفدهم لیگ آزادگان، هفته کم‌ گلی باشد.

در آخرین دیدار این هفته شاهین شهرداری بوشهر به مصاف ماشین سازی تبریز رفته است.

در جدول رده‌بندی و تا پایان نیم‌فصل نخست، ملوان با ۳۹ امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد و تیم‌های خیبر و مس کرمان با ۳۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.