پاتریک از استان بوشهر مقام اول اسب دوانی کشور

پاتریک از استان بوشهر  مقام اول اسب دوانی کشور

هفته هفتم مسابقات اسب دوانی کشور در اهواز با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان اظهار داشت: هفته ماقبل پایانی رقابت های اسب دوانی کشور روز گذشته ششم اسفندماه با شرکت ۷۷ رأس اسب در ۹ کورس در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در مسافت ۱۴۰۰ متر برگزار شد،  عنوان کرد: در کورس اول یاقوت میر تفت، بلوچ مجرب و بوراک بهروز، در کورس دوم پررنگ مجرب، بروسلی sts و بالستیک hd، در کورس سوم پورشه آل شویرد، پارادایس گوانجی و پیکار گلجویی و در کورس چهارم بیکاردو فاتحی، پری ویس بزن و پیروز نور به ترتیب رده های اول تا سوم این کورس ها را کسب  کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان ادامه داد:  در رده اسبهای۴+ ساله اسبی به نام پاتریک به مالکیت سید آرسام خداپرستیان ( از دیلم) با مربیگری و چابکسواری عبدالله خدری( پر امتیازترین چابکسوار استان بوشهر) از شهرستان دیلم موفق به کسب مقام اول این دور از مسابقات شد.

 پلنگ لرستان و پاریس احمدی، در کورس ششم آریانشاه کاکا، برنا رجبی و اسد لویمی، در کورس هفتم بیان وسن، نادرخان آبادان و باروت سادات، در کورس هشتم برکان سید فاخر، بهاره اکبری و بیوتی زلس و در کورس نهم اروگیت حسین آباد، بوگاتی صحرایی و الشموس جی کی به ترتیب عناوین برتر کورس های پنجم تا هشتم را به خود اختصاص دادند