پاتر بازیکنان چلسی را به پادگان برد!

شیوه عجیب و خاص سرمربی تیم فوتبال چلسی

پاتر بازیکنان چلسی را به پادگان برد!
ترفندهای غیرعادی پاتر برای تغییر حال و هوای تیمش

به نقل از نشریه سان؛ گراهام پاتر سرمربی تیم فوتبال چلسی برای اینکه تیمش را از یأس و ناامید ناشی از نتایج ضعیف اخیر خارج کند، آنها را به یک پادگان برده تا از نزدیک با سربازان واقعی ملاقات داشته باشند و از آنها درس شجاعت و اتحاد در کار گروهی را بیاموزند. یکی دیگر از دلایل سرمربی انگلیسی از بردن تیمش به پادگان، ایجاد فضایی غیرفوتبالی برای خو گرفتن هر چه سریع‌تر بازیکنان تازه‌وارد پرشمار تیمش با هم‌تیمی‌های خود بوده است.

گویا پاتر تمام اعضای تیم را هفته گذشته به پادگان نظامی بوردون و لانگ‌مور در نزدیک شهر لیس در ایالت همپشایر برده است، محلی که از دیرباز مخصوص تعلیم دادن نیروهای مسلح و عملیاتی انگلیس بوده است، البته ظاهراً در این ملاقات خبری از انجام تمرینات سخت و طاقت‌فرسای نظامی نبوده، چرا که پاتر سعی داشته که بازیکنانش را از نظر روانی و ذهنی برای موقعیت‌های سخت پیش رو آماده‌تر کند.

این نخستین باری نیست که پاتر به اجرای ترفندهای غیرعادی برای تغییر حال و هوای تیمش متوسل می‌شود. او زمانی که سرمربی تیم اوسترشوندز سوئد بود (2011 تا 2018) بازیکنانش را به سالن رقص باله برد و از آنها خواست که باله برقصند. او نوبتی دیگر از آنها خواست که نمایشنامه‌ای درباره وایکینگ‌ها بنوسیند و یک بار هم به آنها دستور داد که آهنگ‌های رپ سنتی فنلاند را در حضور گروهی از تماشاگران اجرا کنند.

با ورود مالکان آمریکایی چلسی به استمفوردبریج، تغییراتی هم در کادر فنی این تیم شکل گرفت و پاتر در ماه سپتامبر سال گذشته جانشین توماس توخل شد.

عملکرد سرمربی سابق برایتون در چلسی اما چندان دلچسب نبوده است و مردان او تا الان دو جام داخلی – جام حذفی و اتحادیه – را از دست داده‌اند. گویا توخل یکی دو برنامه دیگر برای تقویت روحیه بازیکنانش در سر دارد که می‌خواهد آنها را هفته آینده اجرا کند. مالکان باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال 2023 تا الان 189.5 میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده‌اند.