وقتی چمن سیرجان هم مانع باخت نمی شود

آغاز نیم فصل دوم با باخت دو بر صفر

وقتی چمن سیرجان هم مانع باخت نمی شود

علی جمشیدپور - خبر جنوب/ در شروع مجدد لیگ برتر فوتبال ایران و در هفته هفدهم در استادیوم شهید سردار قاسم سلیمانی سیرجان، فجر شهید سپاسی شیراز میهمان گل گهر بود که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار بازی یکطرفه ای را شاهد بودیم. گل گهر که با کسر 7 امتیاز در تلاش برای جبران این موضوع می باشد و می خواهد حداقل سهمیه آسیا را کسب کند با برنامه وارد زمین شده بود. سیرجانی ها با توجه به ضعف دفاعی فجرسپاسی از تمامی نقاط بر روی دروازه زردپوشان شیرازی هجوم آوردند و موفق شدند در دقیقه 41 با یک حرکت تیمی و به راحتی با یک شوت از پشت هجده قدم توسط مرتضی تبریزی نتیجه بازی را یک بر صفر کنند.

در آن سوی میدان فجر سپاسی که طبق صحبت های سرمربی خود می خواهند در نیم فصل دوم متفاوت ظاهر شوند، حرفی برای گفتن نداشتند و صرفاً در تلاش برای دفع توپ بر می آمدند.

در آغاز نیمه دوم سیرجانی ها که مشخص بود با صحبت های امیرقلعه نویی می خواستند از این فرصت به دست آمده و به هم ریختگی تیم فجر نهایت استفاده را ببرند با حملات پی در پی باز هم فشار حداکثری را روی دروازه شیرازی ها گذاشتند تا در دقیقه 58 با ضربه سر کی‌‌روش استنلی سوارز به گل دوم خود دست پیدا کنند.

اما در نیمه مربیان فجری ها همان روند نیمه اول را در پیش داشتند و بدون خلق موقعیت خطرناک بازی را به پایان رساندند. گويي چمن خوب سيرجان هم مانع باخت نشد و فجر همچنان بايد دنبال مشكل اصلي بگردد.

بازیکنان فجر سپاسی شیراز: ایمان صادقی، شهرام گودرزی، احمد رضا زنده روح، رضا علیاری،میلاد کمندانی، عرفان معصومی(حمید نعمتی 58)، فرزان دانا(عرفان پورافراز58)، سیروان قربانی(محمدرضا خدری58)، رضا آقابابایی، محمد قنبری و علی فاتح.

بازیکنان گل گهر سیرجان: محسن فروزان، سعید صادقی، امین پورعلی، مرتضی تبریزی(امین قاسمی نژاد 72)، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، شایان مصلح(میلاد زکی پور 72)، کی‌‌روش استنلی سوارز(مهدی تیکدری 83)، محمدرضا خانزاده و علی اصغر عاشوری(رضا شکاری 72).