وقت فرصت‌سوزی برای مردم را نداریم

وقت فرصت‌سوزی برای مردم را نداریم

دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس اعلام کرد: فرآیند کمیسیون‌ها همچنین فاصله‌ها برای اقدامات را کوتاه‌تر کرده‌ایم؛ وقت فرصت سوزی برای مردم در این موضوع نداریم.

مجتبی حق‌بین دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس در نخستین جلسه قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن در شهرستان مُهر گفت: ما در این طرح چندین مؤلفه در دستور کار قرار داده‌ایم که اولین آن سرعت در کار‌ها است، سرعت به همراه دقت و رعایت قانون در دستور کار ما است و اگر بخواهیم فکر کنیم که بخواهیم قانون را رعایت کنیم نیاز به‌وقت بیشتری داریم اشتباه کرده‌ایم

وی افزود: ما در طول ۱۶ سال گذشته دو طرح بزرگ مسکن مهر و اقدام ملی در نظام جمهوری اسلامی تجربه کرده‌ایم و در دولت سیزدهم با یک وعده چهار میلیون مسکن وارد صحنه شدیم که سهم استان ما از مجموع چهار میلیون در چهار سال ۲۶۰ هزار سهم است که از این سهم باید برای مردم استفاده کنیم.

حق بین گفت: با پالایش تیم علمی و کارگروهی که در استان و با دستور استاندار فارس تشکیل شد با ظرفیت قانون جهش تولید مسکن و با این برآورد که ما می‌توانیم با اراده عملی این نتیجه را در استان فارس رقم بزنیم باید بتوایم این تعداد را در استان فارس عملی کنیم.

دبیر قرارگاه مسکن استان فارس ادامه داد: در این طرح هم قانون را رعایت خواهیم کرد و هم دقت بیشتری خواهیم کرد و در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول بسیار بزرگی در حوزه مسکن ملی خواهیم بود.

حق بین بیان کرد: در این طرح از ظرفیت بسیج استفاده خواهیم کرد و برای بسیج یک جایگاه ویژه تعریف‌شده است که در این طرح دارای یک پایگاه هستند و کل عملیات را از ابتدا تا انتها رصد خواهند کرد و بسیج مهندسی شهرستان‌ها فعالیت خواهند کرد و در قالب گروه و کارگروه‌هایی مستقر خواهند شد و بازوی اجرایی و دیده‌بان مدیران و مسئولین در این طرح خواهند بود.

دبیر قرارگاه ملی مسکن استان فارس گفت: رمز ادامه همکاری مدیران با دولت سیزدهم این است که در کار‌های پیش رو، پیش‌قدم باشند و بند پوتین‌های خود را محکم بندند و روحیه جهادی و عملکردی داشته باشند و در چهارچوب قانون همکاری کنند.