گفته های امیدبخش استاندار فارس در اردوی تیم قشقایی

گفته های امیدبخش  استاندار فارس  در اردوی تیم قشقایی

علی جمشیدپور – خبرنیوز / امروز استاندار فارس به همراه سرپرست اداره ورزش و جوانان استان در تمرین تیم قشقایی حضور پیدا کردند. در این بازدید که در زمین تمرینی قشقایی ها در چمن دانشکده کشاورزی واقع در منطقه باجگاه انجام شد، دکتر ایمانیه ضمن ابراز خوشحالی از اینکه در بین جوانان ورزشکار هستند، ابراز داشت: بودن در کنار جوانانی که برای رشد و توسعه کشورشان در هر عرصه ای بالاخص ورزش تلاش می کنند مایه مباهات ما است.

وی گفت: به 4 دلیل اصلی این جمع را دوست دارم:

 اول اینکه جوان هستید و آینده کشور به دست شما رقم خواهد خورد و اگر کمبودهایی برای شما ایجاد شود، ضربه اصلی اش در آینده برای کشور خواهد بود.

نکته دوم اینکه ورزشکار هستید و با دوری کردن از مسیرهای انحرافی که بعضا باعث ایجاد مشکلات و هنجارشکنی های اجتماعی می شود، نشان داده اید که برای ترسیم آینده ای روشن دست به دست هم داده اید. یکی از بدترین معضلاتی که جامعه ما به شدت با آن درگیر است بحث اعتیاد است که با ترویج ورزش بین جوانان به لطف خدا این مسئله رفع خواهد شد.

سومین موضوع این است که شاید از عشایر نباشم اما عشایر را دوست دارم، به خصوص ایل عزیز قشقایی.

و چهارمین مطلب، مزین بودن تیم شما به نام شهدای قشقایی است.

دکتر ایمانیه ضمن بیان این موضوع که تبعیضی بین دو تیم فجر و قشقایی قائل نشده و نمی شویم اظهار کرد: خدا را شاهد می گیرم که نگاه تبعیض آمیز در من وجود ندارد. اگر در بحث حمایت های مالی، اندکی سهم فجر بیشتر می شود به این دلیل است که تیم فجرسپاسی کاملا وابسته به بودجه های دولت است و به مثابه این است که بودجه از این جیب دولت به آن جیب دولت می رود. شایان ذکر است که این جزء محسنات شما است که روی پای خودتان ایستاده اید.

استاندار فارس در بحث پخش تلویزیونی مسابقات تیم قشقایی بیان داشت: در این جا قول می دهم و ضمانت می کنم که به مدت یک سال با حمایت های مالی که از طرف ما انجام خواهد شد، پخش تلویزیونی مسابقات تیم شهدای قشقایی به طور مداوم انجام شود.

وی در پایان گفت: برای نشان دادن این موضوع که تنها نیستید و از طرف ما برای موفقیت هر چه بیشتر حمایت می شوید، وعده تخصیص مبلغی به ازای هر پیروزی را به شما می دهم.