وزیر کار: بنده شاهدم که رئیسی خواب و خوراک را بر خود حرام کرده

دشمن نتوانست به واحدهای تولیدی و کارخانه ها نفوذ کند؛ حتی یک کارگاه تعطیل نشد

وزیر کار: بنده شاهدم که رئیسی خواب و خوراک را بر خود حرام کرده
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایان در حرم امام راحل افزود: ملت ایران باوجود همه مشکلات تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستاده است و من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.

وی با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: بسیجی باید وسط میدان‌ها باشد تا فضایل انقلاب زنده بماند، حاج قاسم پرچم دار فضایل انقلاب اسلامی بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز در حرم امام راحل گرد آمده ایم تا یاد و خاطره شهدای مقاومت به خصوص شهیدان سپهبد سلیمانی و ابومهدی مهندس را گرامی بداریم و از سو دیگر با امام عزیزمان تجدید بیعتی داشته باشیم و بگوییم ما با آرمان شما که همان ولایت فقیه است، پیمانی مجدد می بندیم.

وی اضافه کرد: می خواستم تعریف جامع و دقیقی از امام راحل داشته باشم یاد این کلام رهبری افتادم که فرموند امام روح خدا در کالبد زمان بود و روح خدا فانی شدنی نیست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: یکی از خروجی های مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی بود؛ او مرد میدان و بسیجی به معنای واقعی بود.

تجمع کارگری و کارفرمایی با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ، فخاری استاندار تهران و پنج هزار کارگر در حرم امروز/دوشنبه/ برگزار شد.

در این تجمع ۱۸ شهید گمنام بر دستان مردان میدان تولید تشییع و پیکر مطهر این شهیدان در بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

همچنین ۱۵ هزار بسته معیشتی نیز تهیه شده و قرار است بین نیازمندان توزیع شود.