وزیر: مشکلات ورزش ایذه با یک نگاه قابل درک بود

وزیر: مشکلات ورزش ایذه با یک نگاه قابل درک بود

وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان ایذه گفت: چالش‌ها و مشکلات از دیدگاه‌های مختلف بیان شد و ساعت‌ها می‌طلبد تا این موارد مورد بحث قرار گیرد و قطعاً نگاه وزارت ورزش به خوزستان ویژه خواهد بود.

سید حمید سجادی افزود: هنگام فرود آمدن بالگرد در چمن استادیوم تختی، مشکلات ورزش و استادیوم شهرستان ایذه با یک نگاه قابل درک بود.

سجادی با بیان اینکه کفپوش‌های سالن‌های ورزشی با حرارت سرما و گرما فرسوده شده‌اند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: با دست پر در ایذه حضور پیدا کردم و مشکلات ورزش این شهرستان را از قبل مطالعه کردم و کاملاً به مشکلات ورزش و ورزشکاران این شهرستان واقف هستم.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه خوزستان مورد توجه ویژه ریاست جمهوری قرار گرفته گفت: کارگروه تخصصی در تهران تشکیل می‌شود و مشکلاتی را که در سفر شاهد بودیم به صورت حساب شده مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از شرکت در جلسه شورای ورزش شهرستان ایذه از خانه کشتی این شهرستان بازدید کرد.

«عبدالله ایزدپناه» نمایند مردم شهرستان‌های ایذه، باغملک و دزپارت، «رضا نجاتی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، «حمید بنی تمیم» مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان و رؤسای هیئت‌های ورزشی در این نشست حضور داشتند.