ورود ۲۰ هزار خودرو به قشم در تعطیلات مبعث

ورود ۲۰ هزار خودرو به قشم در تعطیلات مبعث

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از ورود ۲۰ هزار خودرو به این جزیره در تعطیلات عید مبعث خبر داد.

شریف شریفی نژاد صبح امروز (اول اسفندماه) با اشاره به استقبال گسترده مردم کشور برای حضور در جزیره در روزهای تعطیلات اخیر گفت: نیروهای خدماتی و فضای سبز این مدیریت باهدف میزبانی شایسته از گردشگران، در ۹ کمپ پارک زیتون، سینما دریا، آفتاب ۱ و ۲، ایران زمین، هلر ، خطی درگهان، ریگو و جزایر ناز به صورت شبانه روزی در حال نظافت و ارائه خدمات بودند.

وی افزود: در تعطیلات دو هفته گذشته نیز با آمار مشابهی از حضور مردم عزیز کشورمان تنها از مبدا ورودی بندرگاه مسافری لافت مواجه بودیم.

شریفی نژاد ادامه داد: انتخاب قشم به عنوان مقصد گردشگری در نیمه دوم سال به ویژه در اعیاد و ایام تعطیل، یکی از افتخارات ما این و تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای هموطنان از اقصی نقاط کشور باشیم.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن تقدیر از همکاری مدیریت بنادر پهل و لافت، پلیس راهور و پلیس راه برای کاهش معطلی گردشگران و روان سازی ترافیک گفت: امیدواریم گردشگرانی که با خودروهای شخصی خود وارد جزیره می شوند نیز، برای کمک به کاهش ترافیک، ترجیحا، ساعات پایانی شب را برای خروج از جزیره و اتمام سفر خود انتخاب کنند.