ببینید | واکنش هادی چوپان به مهاجرت از ایران

من وطن فروش نیستم

هادی چوپان پس از افتخار بزرگ در مستر المپیا قهرمانی‌اش را به بانوان ایرانی تقدیم کرد و گفت بدون ایران هیچ چیزی برایش معنی ندارد.

مسابقات مستر المپیا هر ساله اواخر سال میلادی به میزبانی لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود و بدنسازان حرفه‌ای دنیا در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. چوپان در ۲ دوره قبلی حضورش عناوین چهارم و سوم را کسب کرده بود و خیلی‌ها اعتقاد داشتند او به‌خاطر اینکه از طرف اسپانسر قدرتمندی حمایت نمی‌شود هر بار عنوان قهرمانی را از دست می‌دهد. اما این بار چوپان با مربیگری هنی رامبد موفق شد قهرمان مستر المپیا شود و بالاتر از لانسفورد، نیک واکر، برندون کوری و بیگ رامی قرار گیرد.

    پس از حضور چوپان در مسابقات مستر المپیا شایعات زیادی درخصوص مهاجرات این ورزشکار به آمریکا مطرح شده بود اما قهرمان ایرانی پرورش اندام جهان قبلا در ویدیویی درباره عدم مهاجرت به آمریکا صحبت‌های جالبی را در این زمینه مطرح کرده بود.

    اطرافیان هادی چوپان به وی گفته بودند که هادی آمریکا بمون و ایران نیا! می‌خوای بیای ایران چی کار کنی؟ تو آمریکا بمون، بمون و همونجا مسابقه بده، بمون و آینده‌ات رو اونجا بساز.

    اما گرگ پارسی در این ویدیو و در واکنش به درخواست اطرافیانش برای مهاجرت به آمریکا تصریح کرده: من می‌خوام آینده‌ای که در آن وطن‌فروشی باشه، بسوزه! می‌خوام آینده‌ای که بخواد جات آنجا راحت باشه ولی در وطن خودت اینطور نباشه، بسوزه!

    چوپان که در این ویدیوی احساسی کنترلش را از دست می‌دهد و با گریه ادامه می‌دهد: من زندگیم همه ایرانه... ایران همه چیز منه... من بدون ایران می‌میرم.

    چوپان می گوید: امیدوارم که این مقام جزئی از غم‌های مردم ایران را کم کرده باشد.

    گرگ پارسی ادامه می دهد:  امیدوارم توانسته باشم که نماینده و سرباز خوبی برای ایران باشم و این مدال را به بانوان و مردم شریف ایران تقدیم می‌کنم.