واکنش جدید کنعانی‌زادگان به جنجال اتوبوس تیم ملی

واکنش جدید کنعانی‌زادگان به جنجال اتوبوس تیم ملی

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر درگیر حواشی عجیب و البته بحث‌برانگیزی شد. او که یکی دو فصلی می‌شود در فوتبال قطر دوران حرفه‌ای‌اش را ادامه می‌دهد در آخرین اردوی تیم ملی غیبت داشت که دلیل آنهم مربوط به محرومیتی بود که کمیته اخلاق برایش درنظرگرفته بود.

دلیل این محرومیت ریشه در همان جنجال اتوبوس تیم ملی دارد. چندماه پیش بود که فایلی منتسب به محمدحسین کنعانی‌زادگان در فضای مجازی پخش شد که در آن در تلاش شده بود فردی را اغوا کند که با هم دیدار داشته باشند. محل این دیدار، اما بحث‌برانگیز بود؛ چون در این فایل صوتی از مخاطب خواسته شود که این دیدار در اتوبوس تیم ملی شکل بگیرد!

بعد از انتشار این فایل صوتی، جنجال زیادی شکل گرفت؛ عده‌ای خواستار محرومیت مادام‌العمر کنعانی‌زادگان از تیم ملی شده و عده‌ای دیگر هم خواستند تنبیهی برای این بازیکن درنظر گرفته شود تا عمر فوتبالی‌اش تمام نشود. کنعانی‌زادگان، ولی از همان روز تمامی ادعا‌ها را رد کرد. او ازاین گفت که این فایل صوتی جعلی است و یکی در ترکیه آن را تهیه و ساخته است تا به اعتبارش لطمه بزند. به هر روی، بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی بالاخره فدراسیون فوتبال ایران دو جلسه کنعانی‌زادگان را از همراهی تیم ملی در بازی‌های دوستانه محروم کرد. حالا و با وجود محرومیت صورت گرفته، کنعانی‌زادگان به تازگی مدعی شده خلافی مرتکب نشده و همین محرومیت اندک را هم به دلیل احترام به ارکان قضایی پذیرفته است. «خب وقتی اسمم در لیست تیم ملی بود، خودم را فورا به اردو رساندم، ولی به دلیل محرومیت انضباطی نتوانستم به اردوی قطر بروم و در بازی دوستانه مقابل الجزایر حضور داشته باشم. یک عده می‌خواستند من را به حاشیه ببرند، ولی خداراشکر به همه ثابت شد که آن حرف‌هایی که در مورد من می‌زدند، اشتباه بود و از این بابت خیلی خوشحالم. این یک جلسه محرومیت را هم به خاطر احترام به نظر ارکان قضایی کمیته انضباطی پذیرفتم، وگرنه خودتان می‌دانید اگر بازیکن تیم ملی خلافی مرتکب شود و جرمش ثابت شود، ممکن است مادام العمر محروم شود. من از طریق وکیلم داستان‌هایی که علیه من درست کردند را پیگیری کردم و باز هم خداراشکر می‌کنم بی گناهی من ثابت شد و همه متوجه شدند که خلافی نکردم