هواپیمای بوشهر- دبی پرواز نکرد

هواپیمای بوشهر- دبی پرواز نکرد

وعده های مسئولان برای برقراری پرواز بوشهر- دوبی عملی نشده و حالا زمان جدیدی در این خصوص مطرح گردیده است. اواسط بهمن ماه نماینده شرکت ایران ایر در بوشهر وعده داد که پس از وقفه سه ساله، این پرواز از دهه فجر آغاز می شود.

پس از آن علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: پروازهای مسیر بوشهر - دوبی از دوشنبه 8 اسفند اجرایی خواهد شد، اما طبق پیگیری «خلیج فارس»، کمتر از 24 ساعت مانده به زمان اجرای این وعده، برنامه ای برای چنین پروازی وجود ندارد.

وعده جدید؛ هفته آینده

مدیركل دفتر هواپیمایی ایران شعبه بوشهر عملی نشدن شروع پروازهای بوشهر- دوبی در روز یکشنبه را تایید کرد و وعده زمان جدیدی را داد.

احمد ماحوزی دلیل انجام نشدن این پرواز در موعد مقرر را به تغییر زمان پرواز از سوی مسئولان کشور امارات می داند و می گوید: شرکت ایران ایر قبلا برای انجام این پرواز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته هماهنگ کرده بود، ولی مسئولان هوانوردی طرف مقابل خواستار تغییر روز آن شدند.

ماحوزی ادامه داد: برهمین اساس مقرر شد پروازهای بوشهر- دوبی روزهای شنبه و پنجشنبه هر هفته انجام که از شنیه آینده 14 اسفند این مهم محقق می شود.

اشغال 60 درصد ظرفیت صندلی های هواپیما، شرط ادامه پرواز دوبی

مدیرایران ایر شعبه بوشهر درباره اینکه بازاریابی و شرایط لازم برای استمرار این پرواز صورت گرفته یا خیر؟ گفت: بسیاری از بازرگانان، فعالان اقتصادی، گردشگران و فعالان علمی استان برای امور جاری خود نیازمند ارتباط مستمر با دبی بودند که طی سه سال گذشته عمدتا از طریق شیراز این سفر را انجام می دادند که امیدواریم حالا که پرواز در بوشهر فراهم شده، از آن استفاده کنند.

به گفته وی، هواپیمای درنظر گرفته شده برای این پرواز 143 صندلی دارد که اگر 60 درصد ظرفیت صندلی های آن تکمیل شود، امکان استمرار این پرواز فراهم است.