همسر تاج زاده : نگران جان همسرم هستم

او دو هفته است ، روزه معترضانه دارد

همسر تاج زاده : نگران جان همسرم هستم

همسر مصطفی تاج زاده تاکید کرد: اتهامات اصلی  همسرم همان انتقادات صریحشان است و مواردی که از قبل مطرح بوده و اتهام تازه ای در کار نیست. همسرم تاکنون هیچ بازجویی پس نداده و اعلام کرده تا به شکایتش از دبیر شورای نگهبان رسیدگی نشود، در هیچ دادگاهی شرکت نمی کند. 

به گزارش جماران، فخرالسادات محتشمی پور درباره بازداشت همسرش گفت: ما اینک در دوره ای خاص و حساس از تاریخ کشورمان به سر می بریم. زمانی که نیاز است تا همه دلسوزان و دغدغه مندان گردهم آمده و راهکارهایی برای حل مشکلات و برون رفت از بحران های پرمخاطره بیابند. به فرجام رساندن برجام برای رفع هرچه سریع تر تبعات آن ضروری است و حل مشکلات و چالش های متعدد داخلی و خارجی وجود دارد که امروز بیش از هر زمان دیگری به همفکری و همدلی نیاز داریم.

وی افزود: خیلی عجیب است که آقایان در چنین شرایطی به این نتیجه رسیده اند آقای تاجزاده را که منتقدی مصلح و مشفق است، و باید از نقطه نظراتش برای حل مشکلات موجود بهره ببرند، بازداشت کنند. این شیوه تصمیم گیری و اقدام پیام خوبی به جامعه منتقل نمی کند بلکه بیشتر نشانگر آشفتگی و اختلاف میان تصمیم گیران و نهادهای امنیتی است.

فخرالسادات محتشمی پور با ابراز امیدواری نسبت به آزادی هر چه زودتر سیدمصطفی تاجزاده گفت: ما به دلیل بی خبری از وضعیت همسرم، به شدت نگران جانشان هستیم. و انتظار می رود با تدبیری درست، ایشان هرچه سریعتر آزاد شود. نیازی به عذرخواهی و دلجویی هم در این زمینه نیست و آقای تاجزاده همانطور که قبلاً هم چنین مطالبه ای نداشته، این بار نیز نخواهد داشت.

هیچ اطلاع دقیقی از محتویات پرونده تاجزاده و وضعیتش نداریم

وی همچنین درباره آخرین وضعیت سیدمصطفی تاجزاده در زندان اعلام کرد: متاسفانه از شامگاه ۱۷ تیرماه تا به امروز، هیچ اطلاع دقیقی از محتویات پرونده ایشان و وضعیتشان نداریم. در حالی که این حق بدیهی افراد است که خود و وکلایشان و همچنین اعضای خانواده، از وضعیت آنها خبر داشته باشند.‌

محتشمی پور با بیان اینکه اطلاع رسانی درباره پرونده سیدمصطفی تاجزاده صرفا توسط برخی رسانه های خاص صورت می گیرد، گفت: روند کنونی بسیار نگران کننده است. چرا که احتمالا پرونده سازی هایی رخ می دهد و روند احضارها و بازداشت ها نیز پس از دستگیری آقای تاجزاده موید مسیر اشتباهی بوده که در پیش گرفته شده است.

وی افزود: در بازپرسی شعبه دو دادسرای مقدس به من گفتند که کیفرخواست آقای تاجزاده صادر شده و پرونده در دادگاه است. همسرم پیشتر گفته بود اگر پرونده اش ظرف دوهفته به دادگاه ارسال نشود، روزه داری اعتراضی خود را شروع خواهد کرد. حالا با اینکه پرونده ارسال شده، اما هنوز دادگاهی برای ایشان تشکیل نشده است و با این وصف ایشان دو هفته است که معترضانه روزه دارند.