هلاکت سارقان مسلح در آتش متقابل پلیس در شوش

هلاکت سارقان مسلح در آتش متقابل پلیس در شوش

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوش اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده ای در محور مواصلاتی اهواز- اندیمشک موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ روح الله یاری زاده با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی هویت باند سارقان مسلح سابقه دار شناسایی کردند، افزود: صبح امروز سارقان مسلح دریکی از محلات شهرستان شوش توسط ماموران پلیس محاصر شدند.

وی اعنوان کرد: سارقان که عرصه را برخود بسته دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار داشتند، که در آتش متقابل و مقتدرانه پلیس یکی از سارقان در صحنه به هلاکت رسید و یکی دیگر مجروح و دستگیر شد که از آنها دو قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه چهار تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: همچنین سردسته باند به هویت (ط_ص) که با سرقت مسلحانه یک دستگاه پراید از محل درگیری متواری گردید با تعقیب و گریز ماموران پلیس و اصابت گلوله به ناحیه پا و واژگونی خودرو مسروقه، دستگیر شد که پس از دلالت به بیمارستان فوت کرد.

وی ادامه داد: از سارقان مسلح دو دستگاه خودرو دارای سابقه سرقت مسلحانه و یک جفت پلاک مسروقه از حوزه شهرستان اهواز کشف شد.