هفته اول لیگ‌ برتر بدون تماشاگر شد

هفته اول لیگ‌ برتر بدون تماشاگر شد
لیگ بدون حضور تماشاگران کم رمق استارت می خورد

هفته نخست لیگ برتر بدون تماشاگر شد. با اعلام رسمی سازمان لیگ، دیدارهای هفته نخست لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می شود.

لیگ بیست و دوم خیلی زود و در همین ابتدای کار با حاشیه عجیبی کار خود را آغاز می کند. در شرایطی که طی هفته های گذشته اعلام شده بود دیدارهای لیگ برتر با ظرفیت 30 درصدی هواداران برگزار می شود، اما اکنون و با صدور اطلاعیه ای رسمی، دیدارهای هفته اول بدون تماشاگر خواهد بود.

سازمان لیگ در سایت خود با صدور اطلاعیه ای نوشت: به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، مسابقات هفته نخست لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

 در ادامه نیز آمده است: با توجه به بررسی‌های انجام شده از سامانه بلیت فروشی الکترونیک باشگاه‌های لیگ برتر اشکالات متعددی استخراج شده است، بر این اساس مقرر گردید تا زمان رفع اشکالات ارزیابی شده سامانه‌های مذکور تمامی مسابقات لیگ برتر بدون بلیت فروشی  و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد به این ترتیب تمامی مسابقات هفته نخست لیگ برتر تماشاگران بدون تهیه بلیت مجاز به حضور در ورزشگاه‌ نیستند.

 در بخش پایانی نیز آمده است: باشگاه‌ها نیز موظف شده‌ند هرچه سریع‌تر نسبت به رفع اشکالات اخذ شده اقدام نمایند و تاییدیه‌های لازم را از دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه اتخاذ کنند تا امکان بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها فراهم شود.