هشدار مدیریت بحران فارس نسبت به خطرات بارش سنگین

هشدار مدیریت بحران فارس نسبت به خطرات بارش سنگین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از ورود سامانه جدید بارشی به فارس و خطرات این بارش به شهروندان هشدار داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به فارس، در شمال شرق، شمال غرب و مرکز استان شاهد بارش‌ سنگین باران، وزش باد و در برخی نواحی بارش برف خفیف خواهیم بود که در این زمینه هشدارها و اقدامات صورت گرفته است.

خلیل عبداللهی افزود: این سامانه از اواخر وقت امشب تا پایان سه شنبه دوازدهم همین ماه ادامه دارد و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بحران در تمام شهرستان ها در نظر گرفته شده و از آنها خواسته ایم در محل کار خود حاضر باشند.

وی در ادامه گفت: با توجه به میزان بارش‌ها، انتظار آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب نیز وجود دارد و به تمام فرمانداری‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان آماده باش کامل داد شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن واکنش مناسب نشان دهند.

عبداللهی همچینن به شهروندان و هموطنان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری، در صورت انجام سفر امکانات و تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس به شهروندان به ویژه عشایر استان پیشنهاد کرد که از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و قرار گرفتن در ارتفاعات خودداری کنند و دام ها را در مناطق امنی قرار دهند.