هشدار روزنامه ایتالیایی به لاتزیو؛ حواستان به طارمی باشد!

یک روزنامه مطرح در ایتالیا به تمجید از عملکرد مهدی طارمی پرداخت

هشدار روزنامه ایتالیایی به لاتزیو؛ حواستان به طارمی باشد!

روزنامه مطرح کوریره دلو اسپورت در ایتالیا به تمجید از مهدی طارمی، مهاجم تیم پورتو پرداخته و به او لقب ماتادور تیم پرتغالی را داد.

دو تیم پورتو و لاتزیو در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها مشخص شود. روزنامه مطرح کوریره دلو اسپورت ایتالیا در رابطه با دیدار نماینده ایتالیا با لاتزیو اینطور تیتر زده است: حواستان به طارمی باشد. پورتو روی ماتادور جدید خود حساب باز کرده است.

این روزنامه مشهور ورزشی نوشت: در پرتغال همه نگاهشان به ستاره ایرانی دوخته شده است. او گل زیاد زده و پاس‌گل‌های زیادی نیز ساخته و مهره اصلی کونسیسائو است. او مهره خطرناک و اصلی پورتو خواهد بود و باید مراقب او باشیم.

تیم لاتزیو که از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ اروپا به شمار می‌رود، رقابت حساسی با تیم پورتو پرتغال خواهد داشت. پورتو در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت اما در گروه مرگ از صعود به جمع تیم‌های حاضر در مرحله حذفی بازماند اما جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کرد.

مهدی طارمی در پورتو با تیم‌های اتلتیکو مادرید، لیورپول و میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا همگروه بود. از این گروه لیورپول و اتلتیکو مادرید موفق به صعود شدند. پورتو در رده سوم گروه به کار خود پایان داد و میلانی‌ها نیز آخر شدند.