هری کین: دیدار با فرانسه یک مبارزه است

هری کین: دیدار با فرانسه یک مبارزه است
نهایت تمرکزمان را روی بازی با فرنسه خواهیم گذاشت

تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار برابر سنگال با ۳ گل به پیروزی دست پیدا کرد تا حریف فرانسه در یک چهارم نهایی شود.

هری کین در جام جهانی ۲۰۱۸ با زدن ۶ گل آقای گل رقابت ها شد اما در جام جهانی قطر با وجود  آنکه عملکرد خوبی داشته باشد اما تا قبل از بازی با سنگال موفق به گلزنی نشد و گلی که او به ثمر رساند نخستین گل او در این رقابت‌ها بود.

کین بعد از بازی گفت: بازی های حذفی همیشه سخت هستند. هیچ بازی در جام جهانی آسان نیست و مرحله به مرحله بازی ها در حال سخت شدن هستند. ما بازی به بازی در حال بهتر شدن و کسب تجربه هستیم. ما برای سومین بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه داشتیم و سه گل هم در این بازی زدیم و این نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌ایم.

او درباره گلزنی در این بازی توضیح داد: من توپ خوبی را گرفتم و وقت مناسب را برای تصمیم گیری و زدن توپ داشتم. خوشبختانه توانستم توپ را گل کنم. من یک مهاجم هستم و به گل زدن نیاز دارم. طبیعتا از گل زدن هم خوشحال خواهم بود.

کین در پایان درباره رویارویی با فرانسه گفت: دیدار با فرانسه یک مبارزه است. بله یک مبارزه است. خوشبختانه ما هم تیم باکیفیتی هستیم و هم بازیکنان بااستعداد بسیار خوب و هم باتجربه ها خوبی داریم. از پیروزی لذت می‌بریم و نهایت تمرکزمان را روی بازی با فرنسه خواهیم گذاشت.