هرمزگان رتبه برتر مزایده اموال تملیکی را کسب کرد

هرمزگان رتبه برتر مزایده اموال تملیکی را کسب کرد
در مجموع مبلغ 403 میلیارد تومان کالا به فروش رفته است

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رتبه برتر این استان در جدیدترین مزایده سازمان اموال تملیکی با دست یابی به فروش ۳۲۰ میلیارد تومانی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: در مزایده سراسری شماره 262 سازمان اموال تملیکی کشور، استان هرمزگان با دستیابی به حدنصاب فروش 320میلیاردتومانی و مبلغی بیشتر از مجموع دیگر استان های کشور، رتبه برتر را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این مزایده با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه‌های اینترنتی به آدرس‌های: www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کرده بودند.

قهرمانی با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی روی ریل تحول قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با تلاش جهادی مسئولین و کارکنان اموال تملیکی استان هرمزگان و با تدوین برنامه تحولی، موضوع ساماندهی انبارهای مملو از کالا و فرآیند تعیین تکلیف آنها به سرعت، پیشرفت قابل قبولی داشته است که نتایج آن به خوبی قابل مشاهده می باشد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: با توجه به تحولات صورت گرفته در نتیجه دستورات ریاست قوه قضاییه، سازمان اموال تملیکی حرکت رو به جلویی داشته و مطمئناً با ادامه این روند، گام‌های بلندی در جهت صیانت از اموال بیت‌المال برداشته خواهد شد.

گفتنی است؛ بنابر اعلام سازمان اموال تملیکی کشور، در مزایده الکترونیک شماره 262 این سازمان با مشارکت 30 استان، در مجموع مبلغ 403 میلیارد تومان کالا به فروش رفته است که این مبلغ به خزانه کشور واریز شد.