هالند: مثل یک قهرمان بازی کردیم

بازی برابر آرسنال آسان نیست

هالند: مثل یک قهرمان بازی کردیم
ارلینگ هالند، تاکنون با 26 گل در لیگ برتر آقای گل است

منچسترسیتی شب گذشته برای برگزاری دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند. 
این پیروزی بسیار ارزشمندی برای آنها بود، چرا که با کسب سه امتیاز این بازی بار دیگر صدر جدول را از شاگردان میکل آرتتا پس گرفتند. هرچند آنها یک بازی بیشتر دارند، اما حتی اگر آرسنال در بازی معوقه‌اش به پیروزی هم برسد اختلاف امتیاز تنها به سه رسیده است. 
هالند یکی از گلزنان سیتی در بازی شب گذشته بود و موفق شد گل سوم تیمش را وارد دروازه آرسنال کند تا خیال پپ گواردیولا و بازیکنان این تیم را راحت کرده باشد. 

او پس از پایان این دیدار گفت: «سیتی مثل یک تیم قهرمان بازی کرد. فقط من نه، همه ما چنین عملکردی داشتیم. پپ بین دو نیمه تغییراتی را در تیم اعمال کرد و نکاتی را به ما تذکر داد. ما بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم. باید بهترین بازی را از هر بازیکن بگیریم و این کاری است که امروز انجام دادیم. به تمامی بازیکنان افتخار می‌کنم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم.»
این ستاره نروژی با اشاره به شرایط خوب آرسنال در طول این فصل اظهار داشت: «همه روی این موضوع توافق نظر داریم که آرسنال این فصل بهترین تیم بوده و بازی برابر آنها آسان نیست، اما ما عالی کار کردیم و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آوردیم.»