نکونام و منصوریان قرن جدید را با برد شروع می‌کنند؟

نکونام و منصوریان قرن جدید را با برد شروع می‌کنند؟

تیم های فولاد و نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر از امروز جمعه آغاز می شود که نفت آبادان و فولاد در روز اول، به مصاف حریفان خود می روند. نفت مسجدسلیمان نیز ۱۶ فروردین ماه رو در روی ذوب آهن قرار خواهد گرفت.

نساجی – فولاد

فولاد که خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند، امروز باید در یک بازی خارج ازخانه با نساجی دیدار کند. بازی که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وطنی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود. شاگردان نکونام امروز اگر بتوانند بازی با نساجی را با برد از زمین خارج شوند، هم قرن جدید را با برد آغاز می کنند، هم در جمع مدعیان قرار می گیرند و هم با انگیزه دوچندان به آسیا خواهند رفت. یعنی دیداری که برد در آن برای نکونام اهمیت دو چندان دارد. البته فولادی ها با حریف سرسختی به نام نساجی بازی دارند، حریفی که خوب فوتبال بازی می کند و همیشه روز سختی برای رقبا رقم زده است.

فولاد از ساعت ۱۷:۰۰ امروز در یک بازی خارج از خانه به مصاف نساجی می رود.

نفت آبادان – سپاهان

آبادانی در حالی امروز از سپاهان میزبانی می کنند که منتظر بودند، در این بازی بالاخره هواداران خود را در ورزشگاه ببینند، موضوع مهمی که به دلایلی محقق نشد. شاگردان منصوریان که بر خلاف ابتدای فصل، روز به روز منسجم تر و بهتر شده اند، امیدوار هستند که امروز هم شکست در نیم فصل اول را جبران کنند و هم برد در این بازی را هواداران خود که تا همین یکی دو روز پیش امیدوار به حضور در ورزشگاه بودند، تقدیم کنند. البته سپاهان که مدعی نشان داده نیز امیدوار است با شکست تیم نفت، امتیازات بیشتری جمع کند و فاصله خود را هم با تیم های استقلال و پرسپولیس کمتر کند و هم شانس خود را برای کسب سهمیه حفظ کند.

نفت از ساعت ۱۸:۰۰ امروز در آبادان پذیرای سپاهان است.