نوع دوستی مردم کوار با اهدای ۴۰ هزارسی سی خون در لیالی قدر

مردم نوع دوست کوار با پیوستن به پویش نذر خون ۴۰ هزار سی سی خون به نیازمندان اهدا کردند

نوع دوستی مردم کوار با اهدای ۴۰ هزارسی سی خون در لیالی قدر

رابط مرکز انتقال خون فارس در کوار اظهار کرد: مردم نیک اندیش شهرستان کوار همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با پیوستن به پویش نذر خون، با نذر ۴۰ هزار سی سی خون، به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

عاصم خدا بخش مظفری افزود: پس از شیوع ویروس کرونا با وجود نیاز بیشتر به خون و فراورده‌های آن، میزان اهدای خون و ذخایر گروه‌های مختلف خونی به دلیل محدودیت‌های اجتماعی در سطح استان، کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به فرهنگ زیبای اهدای خون و مشارکت گسترده مردم کوار در پویش نذر خون خاطرنشان کرد: اهدای خون نه تنها به نجات جان انسان‌ها کمک می‌کند، بلکه در بهبود سلامت فرد اهدا کننده نیز بسیار مؤثر است.

رابط مرکز انتقال خون فادس در کوار با تاکید بر اینکه بیماران نیازمند به خون، اکنون بیش از همیشه چشم انتظار یاری شما هستند، اضافه کرد: امیدواریم این حرکت خداپسندانه نه تنها در لیالی پرفیض قدر بلکه در تمام طول سال استمرار داشته باشد تا هیچگاه با کمبود خون برای بیماران نیازمند مواجه نشویم.

خدابخش مظفری یاد آور شد: در این برنامه بیش از ۸۵ نفر از مردم نوع دوست کوار برای اهدای خون به این پایگاه سیار انتقال خون مراجعه کردند که ۸۰ نفر از مراجعه کنندگان، پس از انجام معاینه از سوی پزشک حاضر در این پایگاه، موفق به اهدای خون شدند.