نوسازی حمل و نقل عمومی در بوشهر کلید خورد

برنامه های شهرداری بندر بوشهر برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی

نوسازی حمل و نقل عمومی در بوشهر کلید خورد
۱۴ دستگاه اتوبوس دیگر تا پایان امسال به ناوگان فرسوده شهری بوشهر افزوده می شود

شهردار بندر بوشهر گفت: از امروز و با اضافه شده ۶ دستگاه اتوبوس درون شهری و ارائه فراخوان برای نوسازی تاکسی های شهری، نوسازی حمل و نقل عمومی بندر بوشهر کلید خورده است.

حسین حیدری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز ۶ دستگاه اتوبوس درون شهری ساخت داخلی به ناوگان حمل و نقل شهرداری بندر بوشهر اضافه شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، ۱۴ دستگاه اتوبوس دیگر نیز تا پایان امسال به ناوگان فرسوده شهری بوشهر افزوده می شود.

وی بیان کرد: برای خرید این ۲۰ دستگاه اتوبوس، ۲۵ میلیارد و ۷۸۷ میلیون تومان هزینه شده که ۲۵ درصد از این میزان از محل اعتبارات داخلی شهرداری و مابقی از محل اعتبارات وزارت کشور بوده است.

شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: با ورود اتوبوس های جدید از امروز و در حوزه حمل و نقل شهری، ۲۶ اتوبوس فعال به شهروندان بوشهری خدمات ارائه می دهند که با احتساب ۱۴ دستگاهی که به شکل متناوب تا پایان امسال به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بندر بوشهر اضافه می شود، این تعداد به ۴۰ دستگاه می رسد.

حیدری با اشاره به تاکید استاندار بوشهر برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بوشهر، گفت: شهرداری بندر بوشهر برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مرکز استان نیز برنامه هایی از جمله ارائه تسهیلات ارزان قیمت بانکی برای خرید سمند سورن دارد.