نماینده کازرون: حمایت همه جانبه از مدیران استان فارس ضروری است

نماینده کازرون: حمایت همه جانبه از مدیران استان فارس ضروری است

نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی، همکاری و حمایت همه جانبه همه نهادها از مدیران استانی و مدیریت ارشد اجرایی استان ضروری و مهم است.

روابط‌عمومی دفتر نماینده کازرون و کوه‌چنار در مجلس در مطلب ارسالی روز جمعه از قول فریدون عباسی دوانی افزود: در چند ماه اخیر که شاهد فعالیت های  استاندار هستیم وی را فردی با تجربه بالای اجرایی و صادق دیده ایم.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که در کارگروه اقتصادمقاومتی دادگستری فارس سخن می‌گفت، اظهارداشت: تلاش های جدی دکتر ایمانیه استاندار فارس برای توسعه و پیشرفت استان با روحیه جهادی بر کسی پوشیده نیست.
نماینده کازرون و کوه چنار ادامه داد: برخی افراد که انتظار دخالت در انتصابات استان فارس داشته اند و به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند، شروع به انتقاد و بهانه گیری کرده اند.
عباسی دوانی با تاکید بر این که جریانات و نخبگان سیاسی باید نقش مشورتی برای مدیران اجرایی داشته باشند و در امور اجرایی دخالت نکنند، تصریح کرد: دولت مسئول اداره کشور است و انسجام مدیریتی و هماهنگ بودن تیم دولت اهمیت بسیار زیادی دارد و بر این اساس استاندار باید در سطح استان تعیین کننده نهایی باشد.
این نماینده مجلس گفت: از رئیس کل دادگستری استان فارس انتظار دارم به نهادهای نظارتی گوشزد کنند که افراد در بحث اداره استان دخالت نکنند و  و کمک کنند که مدیریت ارشد اجرایی استان بتواند سیاست ها و تدابیر دولت را در پیش بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن حضور حداکثری دارد برای کمک به دولت و موفقیت کشور باید همه جریانات دلسوز و انقلابی و نهادهای نظارتی هماهنگی و همراهی لازم را با دولت داشته باشند.
نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس با اشاره به این که سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران برای توسعه و پیشرفت استان باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: برای تحقق این موضوع مهم، حمایت همه جانبه از مدیران اجرایی در استانی و استاندار فارس ضروری است.
شهرستان های کازرون و کوه‌چنار در غرب شیراز واقع هستند.