نماد استعمارستیزی در محل شهادت رئیسعلی نصب می‌شود

نماد استعمارستیزی در محل شهادت رئیسعلی نصب می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نماد استعمارستیزی در محل شهادت رئیسعلی دلواری به عنوان الگوی مقاومت و مبارزه با استعمار نصب می‌شود.

محمدتقی ایرانی صبح دوشنبه در دیدار با اعضای جبهه فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیا اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن نیمه شعبان ولادت امام عصر (عج) باید مراسم به وضع مناسب و مردمی در استان بوشهر برگزار شود.

وی با تاکید بر حضور نیروهای جهادی در مناطق محروم بویژه حاشیه شهرهای استان توجه به محرومیت زدایی و حل مشکل نواحی حاشیه شهر از شورا و شهرداری‌ها خواستند برنامه‌های خود را معطوف به مناطق کم برخوردار نموده و در توزیع اعتبارات حق این مناطق را ادا کنند و در توزیع اعتبارات عدالت را مدنظر قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تقدیر از تلاش‌های جبهه فرهنگی قرارگاه خاتم الاوصیا بیان کرد: محل شهادت رئیس علی دلواری به عنوان نماد مبارزه با استعمار و مقاومت باید با یک طرح مناسب و فضا سازی و معماری اصیل احداث و آماده شود.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در فرهنگ دینی و ارزشی داشته و به همین جهت توانسته است الگوی متفاوتی از سبک زندگی دینی را در دوران معاصر به جامه بشری ارائه دهد و کارهایی که در جهت تبیین فرهنگ غنی ایرانی اسلامی شده است ماندگار و تأثیر گذار است.

ایرانی خاطرنشان کرد: ما امروز در جبهه فرهنگی به فرموده مقام معظم رهبری  نیازمند به جهاد تبیین هستیم و در این مسیر جوانان و اهالی فرهنگ نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.