نفت 0- 0 استقلال؛ گره خورد!

نفت 0- 0 استقلال؛  گره خورد!

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، فصل را با شکست یک بر صفر مقابل سپاهان شروع کرد تا بار سنگین شکست ناپذیری، خیلی زود از روی دوش ساپینتو برداشته شود. استقلال در ادامه، دو بازی بعدی خود را مقابل دو تیم تازه وارد لیگ برتری با پیروزی پشت سر گذاشت و با رتبه دومی راهی هفته چهارم شد؛ جایی که باید به مصاف نفت مسجد سلیمان می رفت. شاگردان رضا مهاجری فصل را با پیروزی خانگی مقابل مس کرمان شروع کردند و طی دو هفته اخیر با مساوی مقابل هوادار و شکست برابر پیکان، در مکان هفتم جدول رده بندی ایستاده و به دنبال کسب امتیاز از تیم دوم جدول بودند.

استقلال بازی را تهاجمی تر شروع کرد ولی نفت مسجد سلیمان با حمایت هواداران خود خیلی زود به کار مسلط شد و اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه  21 روی حرکت پا به توپ زیبای شنانی روی دروازه میهمان ایجاد کرد که توپ طی آن با فاصله ای اندک از کنار دروازه راهی اوت شد. شاگردان ساپینتو در ادامه سعی داشتند تا با ارسال از جناحین موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما دومین موقعیت نیمه هم مال نفت بود؛ موقعیتی که با شوت دهقانی و واکنش دیدنی حسینی ایجاد شد. حرکت جلالی از سمت راست، پاس کوتاه رو به بیرون و ضربه خطرناک یامگا در دهانه دروازه تنها خطر جدی آبی ها در نیمه اول بود که در دقیقه 39 شاهد آن بودیم تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم با سرعت و جدابیت بالاتری نسبت به نیمه اول شروع شد و هر دو تیم در همان ده دقیقه نخست موقعیت هایی برای گلزنی داشتند ولی ضربات خطرناک دهقانی و مهری راهی به دروازه نداشت تا بازی همچنان صفر – صفر بماند. ساپینتو خیلی زود در این نیمه دست به تغییر زد و قایدی و رضاوند را برای تغییر روند کار وارد زمین کرد. با وجود این تغییرات، بازی پایاپای دو تیم ادامه داشت و نفت خیال کم آوردن نداشت. آخرین دقایق بازی با هیجانی بالا و حملات پردامنه استقلال همراه بود؛ حملاتی که به نتیجه نرسید تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از پایان مسابقات روز نخست هفته چهارم

نتایج مسابقات روز اول هفته چهارم لیگ برتر