نحوه استفاده از ایموجی روی صفحه کلید در ویندوز

نحوه استفاده از ایموجی روی صفحه کلید در ویندوز

ایموجی‌ها یا همان شکلک‌هایی که در پیامرسان‌ها و در چت‌های روزانه استفاده می‌شوند، می‌توانند به سادگی در صفحه کلید در ویندوز هم به کار گرفته شوند.

به نقل از onmsft، همیشه می‌توانید برای بهبود ارتباطات خود از چند ایموجی اضافه کنید. در ادامه شیوه افزودن ایموجی به کیبورد ذکر شده است؛

هر برنامه‌ای مانند Notepad، Browser و ... را برای تایپ متن خود باز کنید.

به فضای خالی ویرایشگر متن در رایانه شخصی خود بروید و کلید Windows + را فشار دهید.

روی زبانه ایموجی کلیک کنید و ایموجی یا شکلک‌هایی را که اکنون می‌خواهید در رایانه شخصی خود وارد کنید، انتخاب کنید.

ارتباط مشکل است و هنگامی که از طریق متن ارتباط برقرار می‌کنید، غیرمعمول نیست که چیز‌هایی را که می‌خواهید بگویید یا انجام دهید به اشتباه معرفی کنید، اینجاست که ایموجی‌ها می‌توانند کمک کنند. ایموجی برای اولین بار با تلفن‌های همراه در ژاپن در دهه ۹۰ معرفی شد، آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا ایده‌ها یا احساسات خود را واضح‌تر منتقل کنید. خوشبختانه، می‌توانید از افکت ایموجی‌ها در رایانه ویندوزی خود نیز استفاده کنید.

نحوه استفاده از ایموجی در ویندوز ۱۰

‌می‌توانید به راحتی از طریق یک میانبر صفحه کلید ساده، ایموجی‌ها را به ویندوز خود اضافه کنید.

یک برنامه ویرایشگر متنی را باز کنید؛ به عنوان مثال: Word، PowerPoint و Microsoft Edge برنامه‌های مرتبط هستند، اکنون به قسمتی از ویرایشگر متن بروید و کلید Windows + را فشار دهید، صفحه ایموجی را انتخاب کرده و هر شکلک را که می‌خواهید در رایانه خود وارد کنید، به این ترتیب ایموجی انتخابی شما در رایانه شخصی‌تان قرار می‌گیرد، علاوه بر این می‌توانید با تایپ کردن نام آن در نوار جستجوی ایموجی، آن را جستجو کنید.

چند مورد سرگرم کننده دیگر

غیر از ایموجی‌ها، می‌توانید از نماد‌ها یا کائوموجی بر روی متن‌های خود در ویندوز نیز استفاده کنید. روند تا نقطه دوم از بالا به همین صورت خواهد بود. از آنجا به جای نماد ایموجی، تب شکلک یا نماد را انتخاب کنید، سپس می‌توانید هر سبکی را که می‌خواهید با کلیک بر روی تب آن و کلیک بر روی شکلک خاص انتخاب کنید.