هیجان اول هفته در سیرجان

نبرد فینال گونه ژنرال و گل محمدی

هیجان  اول هفته در سیرجان
امروز قهرمان نیم فصل مشخص می شود؟

مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز به پایان می‌رسد و در حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس در سیرجان به مصاف تیم گل گهر می‌رود.

گل گهر سیرجان- پرسپولیس

تیم‌های فوتبال گل گهر و پرسپولیس در یک بازی فینال گونه به مصاف یکدیگر می‌روند و نتیجه این بازی در سرنوشت قهرمان نیم فصل تاثیر بسزایی دارد.

بازی هفته گذشته تیم  فوتبال گل گهر برابر تیم آلومینیوم اراک  به علت بارش برف لغو شد و این تیم با ۲۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان قلعه نویی می‌خواهند با برد برابر پرسپولیس شانس خود را برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال افزایش بدهند.  

در آن طرف، تیم پرسپولیس هفته گذشته در بازی خانگی  برابر تیم پیکان متوقف شد و ۲ امتیاز باارزش این بازی را از دست داد و با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدرجدول قرار گرفت.  

سرخپوشان پایتخت بعد از جدایی لوکادیا با مشکل گلزنی مواجه هستند و مهدی عبدی و حامد پاکدل نتوانستند در خط حمله کمک حال تیم خود شوند و  جای خالی مهاجم هلندی را پرکنند.  

شاگردان گل محمدی به ۳ امتیاز بازی برابر تیم گل گهر نیاز مبرم دارند تا صدرنشینی خود را در جدول رده بندی حفظ کنند، اما کار سختی در سیرجان پیش رو دارند.  

تیم پرسپولیس در ۳ سال گذشته ۶ بازی برابر تیم گل گهر انجام داده و صاحب ۳ برد و ۳ مساوی شده است. همچنین این ۲ تیم در جام حذفی در سال ۹۳ به مصاف هم رفتند که سرخپوشان در ضربات پنالتی توانستند به برد دست یابند. آن‌ها می‌خواهند روند شکست ناپذیری خود را برابر حریف سیرجانی خود حفظ کنند.  

شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس هم به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.  

مس کرمان- ملوان

تیم‌های قعر جدولی  ملوان و مس کرمان که امسال به لیگ برتر فوتبال برگشتند وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و تلاش خود را می‌کنند که دوباره به لیگ دسته یک سقوط نکنند.

تیم مس کرمان هفته گذشته توانست در خارج از خانه یک امتیاز از تیم تراکتور بگیرد و با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی بایستاد.  

شاگردان فرزاد حسینخانی نیاز مبرم به برد برابر  تیم ملوان  دارند تا از منطقه سقوط فرار کنند و همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر فوتبال باشند.

در آن طرف، تیم ملوان هم همانند حریف خود هفته گذشته در خارج از خانه توانست تیم مس رفسنجان را متوقف کند و با ۱۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

قو‌های سپید انزلی می‌خواهند با برد برابر تیم مس کرمان وضعیت خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما کار سختی پیش رو دارند.  

جدال  فرزاد حسینخانی و مازیار زارع مربیان جوان لیگ برتر فوتبال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

پیکان- سپاهان

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته توانست تیم پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کند و یک امتیاز باارزش بگیرد و  با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی بایستاد.  

شاگردان مجتبی حسینی می‌خواهند برابر  طلایی پوشان اصفهانی هم امتیاز بگیرند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.  

در آن طرف، تیم سپاهان هفته گذشته برابر تیم نفت مسجد سلیمان برد پرگلی به دست آورد و با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.  

طلایی پوشان اصفهانی قصد دارند با برد خارج از خانه برابر تیم پیکان همچنان در کورس مدعیان قهرمانی بمانند، اما با حریف سختکوشی مواجه هستند.  

 این بازی جدال بهترین و ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر فوتبال است. تیم سپاهان با ۱۹ گل زده  و تیم پیکان با ۶ گل زده بهترین و ضعیف‌ترین خط حمله را در اختیار دارند.

نساجی مازندران- تراکتور

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته برابر تیم هوادار به تساوی دست یافت و با ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان مطهری قصد دارند با برد خانگی برابر تیم تراکتور وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند، اما کار سختی برابر حریف تبریزی خود پیش رو دارند.  

در آن طرف، تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته در بازی خانگی برابر تیم مس کرمان متوقف شد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.  

سرخپوشان تبریزی با هدایت مربی اسپانیایی خود قصد دارند با امتیاز گرفتن برابر تیم نساجی دست پر به شهر خود بازگردند و دل هواداران خود را شاد کنند.  

کاوه رضایی، ریکاردو آلوز و حجت حق وردی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم تراکتور در این بازی نیستند.