نایب قهرمان وزنه برداری جهان: سهمیه المپیک مهمتر از کسب مدال طلا بود

نایب قهرمان وزنه برداری جهان: سهمیه المپیک مهمتر از کسب مدال طلا بود
می‌خواهم الگویی برای نوجوانان و جوانان شهرهای کوچکی باشم که ناامید هستند

آیین استقبال از رضا دهدار نایب قهرمان وزنه برداری جهان، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، مدیرعامل باشگاه ملی حفاری، رئیس هیات وزنه برداری استان و جمعی از ورزشکاران در فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

وزنه بردار خوزستانی در ابتدای ورود مورد استقبال پرشور مردم و خانواده خود قرار گرفت ضمن اینکه با اهدای دسته گل از این ورزشکار قدردانی شد.

رضا دهدار در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: خدا را شکر می‌کنم که در این مسابقات خوب ظاهر شوم. کسب سهمیه المپیک برایم مهمتر از مدال طلای یک ضرب و مدال نقره مجموع بود که توانستم به آن دست پیدا کنم.

وی با بیان اینکه مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، افزود: هیچ کس انتظار نداشت که من مدال طلا بگیرم اما من چنین انتظاری داشتم زیرا برای آن زحمت کشیده بودم.

دهدار گفت: تلاش می‌کنم رکوردی که در مسابقات جهانی کلمبیا ثبت کردم در مسابقات آسیایی و همچنین در بازی‌های آسیایی ارتقا دهم تا برای المپیک شرایط بهتری داشته باشم.

وی اضافه کرد: از ایران فقط یک نفر در دسته ۱۰۲ کیلوگرم به المپیک می‌رود و با توجه به رقبایی همچون سهراب مرادی و رسول معتمدی، رقابت سختی در پیش دارم.

نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: من از شهر کوچک رامهرمز به اینجا رسیدم و می‌خواهم الگویی برای نوجوانان و جوانان شهرهای کوچکی باشم که ناامید هستند در حالی که می توانند حتی به مدال المپیک و جهان دست پیدا کنند.

وی افزود: اگر به اینجا رسیده‌ام فقط با تلاش خودم و حمایت خانواده‌ بوده و با همین فرمان تا المپیک ادامه می‌ دهم تا برای کشورم و خوزستان افتخارآفرینی کنم.

گفتنی است دهدار در رقابت های وزنه برداری جهان در دسته ۱۰۲ کیلوگرم به مدال طلای یک ضرب و مدال نقره مجموع دست یافت.