نایب رئیس فدراسیون: کیفیت مسابقات بدمینتون جام فجر مطلوب است

نایب رئیس فدراسیون: کیفیت مسابقات بدمینتون جام فجر مطلوب است

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون، سطح برگزاری مسابقات بین المللی جام فجردر شیراز را مطلوب توصیف کرد.

فریبا مددی درباره شکست های سنگین و با اختلاف زیاد نمایندگان ایران برابر رقبای خارجی، گفت: همین موضوع سطح کیفی بالای رقابت ها را نشان می دهد. با توجه به جایزه ۲۵ هزار دلاری، اکثر کسانی که در این رقابت ها شرکت می کنند بازیکنانی درسطح جهانی هستند.  بازیکنانی از کشورهای شرق آسیا که مهد بدمینتون جهان است و همینطور برخی کشورهای اروپایی به همراه کشور استرالیا به این مسابقات آمده اند و بعضاً رنک زیر صد فدراسیون جهانی هستند.

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون افزود: یکی از ورزشکاران خانم هندی، دارای رنک یک جوانان جهان است که امروز برابر یکی از بچه های ایران به میدان رفت و با وجود نمایش خوب نماینده ایران، اما در نهایت ورزشکار هندی توانست به پیروزی برسد. حضور چنین نفراتی سطح بالای رقابت ها را نشان می دهد. با وجود اینکه جدول تک حذفی است و ممکن است با یک بازی حذف شوند، اما هزینه کرده و به ایران آمده اند.

فریبا مددی با اشاره به اینکه خود سرداور آسیایی است اما به دلیل میزبانی ایران، نمی تواند به عنوان سرداور در این مسابقات حضور داشته باشد، در خصوص داوران حاضر در مسابقات اظهار داشت: سرداور مسابقات خانم مانجوشا از هند هستند و بنده به عنوان کمک سرداور در کنار ایشان حضور دارم.

رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجر از هجدهم تا بیست و دوم بهمن ماه با حضور ورزشکارانی از ۱۶ کشور در سالن مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار می شود