وعده حضور قدرتمند فجر در نیم فصل دوم

گفتگوی اختصاصی با علی اصغر کلانتری سرمربی شیرازی تیم فوتبال شهید سپاسی

وعده حضور قدرتمند فجر در نیم فصل دوم

قاسم محمدی خبر جنوب / سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شرایط تیمش را برای شروع مسابقات نیم فصل دوم خوب ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد تلاش مجموعه باشگاه به همراه بازیکنان باعث حضور قدرتمند تیم در نیم فصل دوم گردد.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی تنها نماینده فوتبال فارس در لیگ برتر باشگاه های کشور است که پس از حدود ۸ سال توانست از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود نماید و حالا در عرصه مسابقات لیگ با حریفان سرسخت و متحول در جدال برای کسب عنوان شایسته در جدول رده بندی رقابت می نماید.

علی اصغر کلانتری سرمربی شیرازی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی  در ارتباط با تقویت تیمش در نیم‌فصل اظهار داشت: به لطف خدا و همت هیئت مدیره باشگاه چند بازیکن مورد نیاز را توانستیم جذب نمایید و در تلاش هستیم تا در یکی دو پُست دیگر نیز بازیکن شاخص جذب نماییم .

وی گفت: در پست دفاع ،هافبك و حمله نیازمند بازیکن بودیم ، خوشبختانه توانستیم دانیال کردستانی که بازیکن فصل گذشته خودمان بود را در پست هافبک  ،ميلاد كمنداني، عرفان افراز و رضا علیاری را جذب کرده و علی فاتح از تیم آلومینیوم اراک را با میلاد احمدی معاوضه نماییم ،قطعاً علی فاتح وعرفان افراز می‌توانند در خط حمله کمک خوبی در كنار ساير مهاجمان برای تیم باشند و اگر بتوانیم در پست دفاع راست نیز یک بازیکن شاخص جذب نماییم تقریباً با توجه به مصدومیت بازیکنانی که در خط دفاعی داشتیم می توانیم در این خط عملکرد خوبی داشته باشیم .

سرمربی تیم فجر همچنین با اشاره به مصدومیت زینال خیری اظهار داشت: الحمدالله شرایط محمد زینال آنگونه که فکر می‌کردیم نبود و آسیبی به رباط‌صلیبی وارد نشده و تنها رباط جانبی این بازیکن دچار مشکل شده که وضعیت وی امیدوار کننده است و قطعاً تا دو هفته دیگر به تمرینات گروهی تیم اضافه خواهد شد .

وی بیان داشت: متاسفانه بیماری همه گیر آمیکرون کار را برای تیم ما سخت نموده و تقریباً در هر تمرین ۳ تا ۴ بازیکن ما به دلیل درگیر شدن با این بیماری نتوانستند در تمرینات حاضر باشند.

کلانتری افزود: یکی دو بازیکن نیز از جمع ما جدا خواهند شد و تلاش داریم تا بازیکنان جوانان و امید باشگاه را در کنار بازیکنان بزرگسالان داشته باشیم تا علاوه بر کسب نتایج خوب در ادامه مسابقات بتوانیم پشتوانه سازی خوبی برای فصل‌های بعد داشته باشیم .

سرمربی زردپوشان با اشاره به بازی هفته آینده تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: تیم گل گهر از جمله تیم‌های بسیار خوب است که از کادر فنی و بازیکنان شاخص برخوردار است و شناخت کافی از این تیم داریم و اما آنچه مسلم است این که بازیکنان تیم ما نیز با انگیزه و با تلاش بسیار برابر این تیم صف‌آرایی خواهند کرد و با توجه به شناختی که از آنها داریم سعی خواهیم کرد از نقاط ضعف شان استفاده و در شروع مجدد مسابقات بعد از تعطیلات ۲۰ روزه بتوانیم با دست پر از سیرجان به شیراز بازگردیم. کلانتری اعلام کرد: برای بازی یکشنبه هفته آینده روز جمعه بعد ازظهر عازم سیرجان خواهیم شد تا جمعه شب درسیرجان باشیم و روز شنبه یک تمرین سبک آنجا انجام خواهیم داد و مهیا برای بازی روز یکشنبه خواهیم شد .

وي همچنین عنوان داشت :خوشبختانه تیم بازیکنان محروم ندارد و اما یکی دو مصدوم همچون زینال خیری هستند و اگر شرایط بیماری کرونا اجازه دهد بدون دغدغه و با تمام توان در برابر حریف صف‌آرایی خواهيم کرد.

علی کلانتری در پایان از از اصحاب رسانه و سایر افرادی که برای موفقیت تیم فجر تلاش می‌کنند همچون مدیریت باشگاه کادر اجرایی کادر فنی بازیکنان و در راس آنها سردار بوعلی فرمانده ارشد سپاه فارس به جهت حمایت خوب از تیم فجر تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد، در سایه همدلی و وحدت تیم فجر در ادامه مسابقات نتایج در خور شأن و راضی کننده کسب نماید و دل هواداران را شاد کند.