مهار آتش سوزی در بازار تره‌بار آبادان

مهار آتش سوزی در بازار تره‌بار آبادان
این حادثه خسارت جانی نداشت

آتش‌سوزی در بازار تره بار ایستگاه هشت کوی قدس آبادان به طور کامل مهار شد.

این آتش سوزی ساعت 2.24 دقیقه بامداد امروز یکشنبه به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله سه تیم از ایستگاه‌های مختلف و 2 تیم از آتش نشانی پالایشگاه آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

ساعت 2.31 دقیقه تیم‌های آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و آتش را به طور کامل مهار کرده و مانع گسترش آتش به غرفه‌ها و خانه‌های اطراف شدند.

این آتش سوزی ساعت 4.33 دقیقه بامداد به طور کامل خاموش شد.

بر اثر این آتش سوزی تعداد زیادی غرفه فروش میوه و تره بار در آتش سوخت و خسارت مالی زیادی به صاحبان و مالکان این غرفه ها وارد شده است.

علت وقوع این حادثه آتش سوزی که خوشبختانه خسارت جانی نداشت، هنوز مشخص نشده و کارشناسان مربوطه در حال بررسی علت وقوع آن می باشند.

مجید فرهانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:  دلیل اصلی وقوع آتش‌سوزی در بازار تره بار واقع در ایستگاه هشت کوی قدس آبادان براساس نظر کارشناسی اتصال برق یکی از غرفه ها بوده است.

وی افزود: پس از کارشناسی انجام شده مشخص شد اتصال برق در یکی از غرفه‌ها سبب آتش‌سوزی بامداد امروز در این بازار است و میزان خسارت وارده نیز در دست بررسی است.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این باره گفت: آتش‌سوزی بامداد امروز در آبادان تنها یک مصدوم از ناحیه چشم داشت.

 سید محمد محمدی افزود: مصدوم یادشده از ناحیه چشم سوزش داشت که  چشم وی در محل به صورت سرپایی شستشو داده و درمان شد و حال عمومی وی خوب است.