بهترین صحنه های زندگی ورزشی منصوریان چیست؟

بهترین صحنه های زندگی ورزشی منصوریان چیست؟

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از برد صنعت نفت مقابل ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: به تمام مردم آبادان در سراسر ایران اسلامی تبریک می‌گویم و همچنین آبادانی هایی که در خارج از کشور هستند. بازی بسیار سختی بود‌. قبل از بازی می‌دانستیم که تیم های آقای تارتار چغر و بد بدن و سخت بباز هستند

 او ادامه داد: روی یک ضربه استثنایی از طالب ریکانی توانستیم به گل برسیم و بازی را کنترل کردیم و اخراج بازیکن ذوب آهن در مسیر ما به سمت پیروزی تاثیر زیادی گذاشت. باید منطقی باشم و نمی‌خواهم بگویم فوق العاده خوب بودیم، فقط بازی را مدیریت کردیم. نتیجه بازی برای ما از روند تاکتیکی و کنترل بازی مهم تر بود. ما امروز تحت هر شرایطی فقط نتیجه را می‌خواستیم که نیم فصل را با برد تمام کنیم و می‌توانستیم اگر خوش شانس بودیم در یک صحنه به گل دوم هم برسیم اما در عین حال که به بازیکنانم افتخار می‌کنم، به تمام مجموعه و کادرفنی و پزشکی و تدارکات و ماساژ و مدیریت و اعضای هیات مدیره خسته نباشید می‌گویم. این تیم سخت بباز بود و هر لحظه ممکن بود جریان بازی تغییر کند. خیلی از بازی مواظبت کردیم. به تیم آقای تارتار خسته نباشید می‌گویم. با ده یار خیلی جاها به ما فشار آورد و این سه امتیاز خیلی برای ما حیاتی بود و خداوند متعال را شکر می‌کنیم. از بهترین صحنه های زندگی ورزشی ام امسال این شکر بعد از گل است که بچه های آبادان انجام می‌دهند. به تمام خانواده بازیکنان و آبادانی های کل کشور تبریک می‌گویم.

سرمربی صنعت نفت در خصوص برنامه اش برای تقویت تیم در نیم فصل توضیح داد: در بازار نقل و انتقالات ما کار خاصی نمی‌توانیم بکنیم. با توجه به اینکه تمام مجموعه و هیات مدیره و مدیرعامل محترم و اعضای محترم پالایش و پخش کشور در تلاش هستند که بتوانند ده درصدی که ما گرفتیم در پایان این هفته به سی درصد برسانند و در دو هفته آینده به پنجاه درصد، ما جزو تیم هایی نیستیم که بتوانیم بریز و بپاش انجام بدهیم. دوست داریم حتی بازیکن خارجی هم جذب کنیم اما ما به داشته خودمان نگاه می‌کنیم که خدا را شکر بسیار جوان های خوبی داریم و هر کدام را بیرون می‌برم و می‌آورم فوق العاده خوب کار می‌کنند. هفت هشت بازیکن خیلی خوب جوان در آبادان مانده‌اند. در بازار نقل و انتقالات تمام سعی و تلاشمان این است که من و مجموعه هیات مدیره و کادرفنی بازیکنان را جمع کنیم و نگذاریم کسی از ما بازیکن ببرد. تا اینجا موفق بودیم و از بچه ها بسیار راضی هستیم. احتمال داشتن ورودی‌مان خیلی کم است چون ما هنوز یک تیم B جوان خیلی خوب در آبادان نگه داشتیم که تمام تلاشمان این است یواش یواش آنها را هم به تیم اضافه کنیم.

منصوریان درباره کیفیت زمین چمن فولادشهر بیان کرد: نسبت به زمانی که خودم در اینجا در جام باشگاه ها بازی می‌کردم و آخرین بازی که با فولاد آقای افشین قطبی بازی کردیم، خیلی متفاوت است. نمی‌دانم چه اتفاقی برای زمین افتاده. روی زمین بسیار نرم و زیر آن بسیار سفت است ولی آن زمان با توجه به اینکه AFC می‌آمد و چک می‌کردند فکر می‌کنم یکی از بهترین زمین های ایران بود و حتی در آن دوره زمین فولادشهر از استادیوم آزادی هم بهتر بود. در آن مقطع آقای سعید آذری گفتند ما دو سه هفته وقت داشتیم و به جام باشگاه ها رفتیم و زمین را خوب درست کردند. برای تیم آقای تارتار که می‌خواهد روی زمین بازی می‌کند این زمین به تیم حریف بیشتر کمک می‌کند.