یکه تازی نفت آبادان

یکه تازی نفت آبادان

ذوب آهن  0 -  صنعت نفت آبادان 1

دیدار دو تیم ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان امروز (یکشنبه) در قالب هفته شانزدهم لیگ برتر، ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید .تک گل این دیدار در دقیقه ۱۳ به ثمر رسید. طالب ریکانی با شوتی پرقدرت از پشت محوطه جریمه، گوشه دروازه فرعباسی را هدف گرفت و توپ وارد دروازه شد تا آبادانی‌ها با این گل، سه امتیاز ارزشمند و خارج از خانه را به دست آورند.

 

نفت‌ مسجدسلیمان 1 – پیکان 2

در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم نفت مسجد سلیمان و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر یک شاگردان مجتبی حسینی خاتمه یافت. گل‌های این بازی را غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه ۲۳ و مجتبی حق‌دوست در دقیقه ۲۵ برای پیکان به ثمر رساندند و تک گل این بازی را برای نفت مسجد سلیمان، امیر روستایی در دقیقه ۴۶ به ثبت رساند.

 

آلومینیوم اراک 2 – پدیده مشهد 2

در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر یک‌شنبه از ساعت ۱۵ در خانه برابر شهرخودرو قعرنشین قرار  گرفت که با نتیجه ۲ بر ۲ برابر این تیم انتهای جدولی متوقف شد تا هفتمین دیدار متوالی بدون برد شاگردان خطیبی رقم بخورد .در این دیدار ابتدا امیر نوری در دقیقه ۴۸ دروازه شهرخودرو را باز کرد اما تنها ۲ دقیقه بعد میلاد کمندانی بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و امید سینگ در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی گل دوم شاگردان خطیبی را به ثمر رساند اما در دقایق پایانی(۱+۹۰) با گل محمدرضا فلاحیان کار به تساوی کشید.

 

تراکتور 0 - گل گهرسیرجان 0

تراکتور و گل‌گهر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید .در این دیدار بازیکنان تراکتور عملکرد خیلی خوبی داشتند اما واکنش‌های محسن فروزان و یک بار هم تیرک دروازه مانع از باز شدن دروازه گل‌گهر شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.