منتخب کازرون قهرمان فوتبال فارس شد

منتخب کازرون قهرمان فوتبال فارس شد
تیم منتخب کارزون

تیم فوتبال منتخب کازرون به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال استان فارس در سال ۱۴۰۰ دست پیدا کرد.

بعد از ظهر جمعه سوم دی ماه، دیدار نهایی این رقابت ها در ورزشگاه بعثت شیراز انجام شد و تیم های کیان پارس مرودشت و منتخب کازرون به قضاوت سعید فولادی به مصاف هم رفتند.

این دیدار در نیمه نخست کاملا پایاپای و برابر دنبال شد اما در آخرین ثانیه ها تیم منتخب کازرون روی یک ضدحمله سریع و با ضربه محمدرضا فرد به گل اول دست یافت تا نیمه نخست با یک گل به سود کازرونی ها به پایان برسد.

در نیمه دوم مرودشتی ها تلاش زیادی برای جبران گل خورده انجام دادند اما باز هم این تیم کازرون بود که این بار توسط سعید دهقانی در دقیقه ۶۰ به گل دوم دست پیدا کرد.

در دقیقه ۷۸ هم سید سعید حسینی کاپیتان سفیدپوشان کازرون، در یک ضدحمله موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و بالاخره در دقیقه ۹۵ در پی خطای پنالتی محمدرضا امیری دروازه بان کیان پارس، محمدرضا فرد پشت توپ قرار گرفت و چهارمین گل را هم وارد دروازه نماینده مرودشت کرد.

بدین ترتیب تیم منتخب کازرون با برتری قاطع چهار بر صفر برابر کیان پارس مرودشت، به عنوان قهرمان فوتبال فارس به مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور در فصل آینده راه یافت. همچنین تیم کیان پارس مرودشت به عنوان نایب قهرمان فارس به مسابقات جام حذفی کشور در فصل آینده راه یافت.