استقلال صدرنشین شد

این تیم بوی قهرمانی می دهد

استقلال صدرنشین شد

استقلال در روزی که تنها 45 دقیقه برای قطعی کردن یک پیروزی پر گل برابر پدیده زمان نیاز داشت، با 3 گل از سد میزبان خود عبور کرد.

در یکی از دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر، استقلال موفق شد با ارائه یک بازی دیدنی و یک طرفه، در همان نیمه نخست کار پدیده را یکسره کرده و با به ثمر رساندن 3 گل این تیم را شکست دهد. شاگردان مجیدی در نیمه دوم برای حفظ نتیجه وارد زمین شدند و در این راه نیز موفق بودند.

با این نتیجه، استقلال فعلا با ۲۵ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد تا نتیجه بازی سپاهان و پیکان مشخص شود. همچنین شهرخودرو با ۲ امتیاز، قعرنشین جدول باقی ماند.

  در دقایق پایانی بازی ، این دیدار با حواشی همراه بود. داوود سیدعباسی سرمربی پدیده و همچنین مسعود زائر بازیکن پدیده با کارت قرمز داور مسابقه از روی نیمکت و زمین مسابقه اخراج شدند. در نهایت این بازی با پیروزی 3 بر صفر استقلال به پایان رسید و به صدر جدول رده بندی صعود کرد و حالا شاگردان مجیدی باید منتظر نتیجه دیدار سپاهان و پیکان بمانند.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز(جمعه) از ساعت ۱۵ شروع شد و چهار دیدار از این هفته از رقابت‌ها به صورت همزمان در اراک، رفسنجان، تهران و مسجدسلیمان برگزار شد که نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

آلومینیوم اراک صفر – گل گهر سیرجان صفر

غول کش لیگ برتر در این هفته از رقابت‌ها مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفت. نبرد دو تیم برنده‌ای نداشت و بازی به تساوی بدون گل رسید.

شاگردان خطیبی با این تساوی ۲۱ امتیازی شدند و در رده سوم باقی ماندند. در مقابل گل گهر با این شکست یک پله سقوک کرد و در رده نهم قرار گرفت.

هوادار یک– تراکتور صفر

شاگردان عنایتی پس از کسب پیروزی مقابل ذوب‌آهن به مصاف تراکتوری رفتند که این روزها فراز و نشیب فروانی دارد. نبرد شاگردان سولدو و عنایتی با برتری یک بر صفر شاگردان عنایتی به پایان رسید. محمدجواد محمدی در دقیقه ۵۸ تک گل هوادار را در این بازی به ثمر رساند.

هوادار با وجود این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و تا رده دهم بالا آمد و جای تراکتور را در این رده گرفت.

مس رفسنجان یک – نساجی دو

شاگردان ساکت الهامی پس از پیروزی در جام حذفی توانستند یک پیروزی خارج از خانه مقابل تیم شگفتی سازی مس رفسنجان به دست آورد و روند خوب شاگردان ربیعی را متوقف کنند.

گل اول نساجی را در این دیدار رضا جعفری در دقیقه ۳۹ به ثمر رساند. در مقابل گادوین منشا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند و کار را به تساوی بکشاند اما حامد شیری در دقیقه ۸۲ و از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و باعث برتری تیمش شد. محمد ربیعی در این دیدار به دلیل اعتراضات شدید و مداومش از سوی داور اخراج شد.

پرسپولیس برد تا تنور صدر جدول داغ بماند

پرسپولیس با برتری دو بر صفر مقابل ذوب آهن ۲۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان گل محمدی خاتمه یافت.

پارسا جعفری در دقیقه ۶۰ (گل به خودی) و مهدی ترابی در دقیقه ۸۷ (پنالتی) به نفع پرسپولیس گلزنی کرد.پرسپولیس با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد، در رتبه سوم جدول قرار گرفت. ذوب آهن هم با این شکست کماکان با ۱۱ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفت.

دربی خوزستان برنده نداشت

صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

با این نتیجه فولاد ۱۷ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی، بالاتر از نساجی و گل‌گهر و پایین‌تر از مس رفسنجان و پیکان قرار گرفت. صنعت نفت هم با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم و منطقه سقوط باقی ماند. البته تیم‌های انتهای جدول فاصله کمی با هم دارند و اختلاف گل‌گهر رده نهمی تا صنعت نفت رده پانزدهمی ۳ امتیاز است و یک برد جایگاه تیم‌ها را تغییر می‌دهد.

نویدکیا صدرجدول را به مجیدی تقدیم کرد

شاگردان محرم نویدکیا در خانه مقابل پیکان شکست خوردند.

 دو تیم سپاهان و پیکان در قالب هفته یازدهم لیگ برتر امروز(جمعه) ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.سپاهانی‌ها با این شکست صدر جدول را از دست دادند و در رده دوم باقی ماندند. در مقابل پیکان با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و جای فولاد را در رده ششم گرفت.

پیروزی به موقع مسجد سلیمانی‌ها

شاگردان فراز کمالوند پس از روند ناامید کننده‌ای که طی چند هفته گذشته داشتند، بالاخره توانستند یک پیروزی را به دست آورند و با ۲ گل محمد بلبلی و میرهادی میرجوان از سد فجر سپاسی گذشتند. نفتی‌ها با این پیروزی ۱۰ امتیازی شدند تا موقتاً دو پله صعود کنند و در رده سیزدهم قرار بگیرند. فجر سپاسی با تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجدسلیمان دوازدهم باقی ماند.