ممنوعیت برپایی چادر در ساحل بوشهر

ممنوعیت برپایی چادر در ساحل بوشهر

فرماندار بوشهر گفت: در سواحل بوشهر از برپایی چادر خودداری شود و همچنین باید پارکینگ‌ها و معابر آماده سازی شود تا موجب مشکلاتی برای مسافرین نشود.
صالح رحیمی فرماندار بوشهر صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار داشت: هماهنگی و آمادگی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی از مسافران نوروزی در بوشهر ضروری است.
وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.
فرماندار بوشهر ادامه داد: ظرفیت‌ها و اماکن دیدنی و گردشگری بوشهر باید به خوبی معرفی شوند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبانی خوبی از مسافران نوروزی صورت گیرد.
وی گفت: ساماندهی خدمات شهری و انجام اقداماتی از جمله جمع آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی، روشنایی معابر و خیابان‌ها، زیباسازی و اصلاح ورودی شهر و تمهیدات ایمنی از سوی شهرداری بوشهر انجام شود.
رحیمی افزود: در سواحل بوشهر از برپایی چادر خودداری شود و همچنین باید پارکینگ‌ها و معابر آماده سازی شود تا موجب مشکلاتی برای مسافرین نشود.
نصب بنرهای اطلاع رسانی و ایجاد موانع برای عدم حضور موتورسواران در پیاده‌روهای ساحلی جهت ایمنی شهروندان از دیگر مصوبات این جلسه بود.