مقصر ۱۲۰ درصدی سقوط فجر را بشناسید!

مقصر ۱۲۰ درصدی سقوط فجر را بشناسید!

استان فارس با سقوط فجر سپاسی فصل آینده نماینده ای در سطح اول فوتبال ایران نخواهد داشت. اتفاقی که مدیرعامل فجر خودش را مقصر آن می داند.

عبدالرسول فلاح درباره این مساله گفت: اول باید بگویم زیرساخت های استان فارس جوابگوی لیگ دو و حتی لیگ سه هم نیست. ما زمین مناسب نداریم و مجبوریم در مشهد بازی کنیم که هزینه یک سفر ما ۴۰۰ میلیون می شود. مجبوریم در حافظیه بازی کنیم. در ۱۲ بازی به دلیل ناهمواری زمین ضربه خوردیم و مجبور شدیم بکش بکش بازی کنیم.

وی افزود: نداشتن منابع مالی ثابت دلیل دیگر بود. ما که آیینه دق شدیم آیینه عبرت دیگران هم بشویم. به تیم ملوان و مردم شریف گیلان تبریک می گویم همچنین به نارنجی پوشان کرمانی. فوتبال رفت و آمد زیاد دارد. من از مردم شیراز عذرخواهی می کنیم. شاید با عذرخواهی بتوانیم گوشه ای از کوتاهی هایمان را جبران کنیم. شما از من پرسیدید چقدر مقصر هستم چون من نفر اول باشگاه هستم باید بگویم ۱۲۰ درصد. اما این را هم باید بگویم که ما واقعا هر چه داشتیم گذاشتیم و مسئولان استانی هیچ کمکی به ما نکردند. شورای شهر شیراز کلا دو میلیارد تومان به ما در طول یک سال کمک کرد که هنوز هم کامل واریز نشده است. استانداری فارس در مقاطعی یک یا دو میلیارد کمک کردند و نتیجه اش همین سقوط است.

فلاح درباره هزینه باشگاه نیز گفت: ما فصل گذشته با ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به لیگ برتر صعود کردیم. امسال در مجموع هزینه تیم ما ۲۵ میلیارد بود. ما منابع ثابتی که بتوانیم روی آن برنامه ریزی کنیم نداشتیم. ای کاش ما به لیگ برتر نیامده بودیم. ما زورمان نرسید یک کلام!