مصوبات سفر رئیس جمهور به فارس در زمان‌بندی مشخص اجرایی می‌شود

مصوبات سفر  رئیس جمهور  به فارس در زمان‌بندی مشخص اجرایی می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت در قالب سفرهای استانی مصوبات خوبی برای رفع مشکلات و ایجاد شتاب در توسعه و آبادانی استان فارس داشته و مصمم است تمام مصوبات در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود و در خدمت مردم استان قرار بگیرد.

سید محمد حسینی این سخنان را پنجشنبه در جریان سفر به شیراز و در دیدار با آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز بیان کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و گردشگری استان فارس و شهر شیراز، گزارشی از برنامه‌های دولت برای رفع مشکلات مردم و دستاوردهایی که تاکنون حاصل شده است، ارائه کرد.
وی اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی و مجموعه دولت باروحیه انقلابی و بی‌وقفه در حال تلاش هستند تا ضمن جبران کمبودهای گذشته، تحولی در بخش‌های مختلف ایجاد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این دیدار با قدردانی از روحیه مردمی و جهادی آیت الله رئیسی اظهار داشت: حضور رئیس جمهور و اعضای دولت بین مردم آثار و برکات فراوانی دارد و گشایش های زیادی ایجاد شده و قطعاً در این مسیر اعتماد مردم سرمایه ارزشمندی است که می‌تواند در رفع مشکلات نقش مؤثری داشته باشد.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام توجه به جایگاه حرم حضرت احمد بن موسی (شاه‌چراغ (ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت در ایران را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: این ویژگی باید در خصوص اختصاص اعتبارات و ساماندهی بافت فرسوده اطراف حرم مورد توجه قرار بگیرد.
در این دیدار که با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان در ادامه برخی از پروژه‌های نیمه تمام استان را مورد اشاره قرار داده و خواستار پیگیری رفع مشکلات آن توسط دکتر حسینی شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح پنجشنبه با هدف شرکت در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و سه هزار شهید قشقایی کشور در شیراز، وارد استان فارس شد.
حسینی قرار است در سفر به شیراز، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که بعدازظهر پنجشنبه در دفتر امام جمعه شیراز برپا خواهد شد، حضور یابد.

دولت سیزدهم ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ در هفتمین سفر استانی به استان فارس سفر کرد که این سفر، مصوباتی برای توسعه و آبادانی استان به همراه داشت.