اطلاعات جدید از ضارب حادثه ایلام

معاون وزیر کشور: درگیری ناشی از یک اختلاف کاری با مدیر مربوطه بود

اطلاعات جدید از  ضارب  حادثه  ایلام

معاون امنیتی وانتظامی وزرات کشور گفت: در سوابق ضارب روز گذشته سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ایلام ۲ مورد اقدامات مجرمانه از جمله درگیری و ضرب و شتم و عبور غیرقانونی افراد از مرز وجود داشته است.

سردار مجید میر احمدی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری ستاد اربعین استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجروحان حادثه زیر ۱۰ دقیقه به بیمارستان منتقل و به نحو شایسته ای تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: استاندار ایلام در لحظه این حادثه با بنده در تماس و امور را به خوبی مدیریت کردند و فرمانده انتظامی استان ایلام نیز شجاعانه عمل کرد و اولین فردی بود که با ریسک بالا خودش را وارد ساختمان کرد.

سردار میراحمدی اضافه کرد: کسی که دست به این اقدام جنون آمیز و جنایت آمیز زده و متاسفانه باعث کشته شدن ۵ نفر و خودکشی خود و مجروحیت تعدادی شد، ناشی از یک اختلاف کاری در محیط کار با مدیر مربوطه بود و بر اساس بررسی هایی که انجام گرفته قبل از دست زدن به چنین جنایتی تهدیداتی را نسبت به همکاران خود داشته است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ادامه داد: به نظر می رسد این ضارب بیشتر تحت تاثیر فشار سنگین روحی که در محیط کار داشته به یک جنون لحظه ای دچار شده است و گرنه هیچ دلیل موجه ای برای دست زدن به چنین جنایتی وجود ندارد که اختلاف یک کارمند با مدیر مربوطه منجر به چنین فاجعه ای شود

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا باید افراد سابقه دار استخدام شوند گفت: یکی از مواردی که ما به آن رسیدیم این است که چرا در مورد این شخص استعلامات حراستی انجام نگرفته است و باید از دستگاههای مربوطه پرسید که چرا استعلامات لازم در موقع بکارگیری انجام ندادند.

سردار میر احمدی گفت: رضایت خودم را از عملکرد همه دستگاههای استان اعلام می کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین فجایعی در هیچ جای کشور نباشیم.