مطالبات کادر درمان در استان بوشهر پرداخت می‌شود

مطالبات کادر درمان در استان بوشهر پرداخت می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پرداخت مطالبات کادر درمان را به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار داریم.

احمد یزدان‌پناه عصر یکشنبه در آئین گرامیداشت روز پرستار افزود: ۶۵ میلیارد تومان در ۱۰ ماه گذشته کارانه و اضافه کار کادر پرستاری و درمان پرداخت شده و ۶۳ نفر نیز از وضعیت شرکتی تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد کل کادر پرستاری و مامایی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر برای پوشش هزار و ۷۲ تخت است، عنوان کرد: همچنین ۴۰۰ نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی برای پوشش ۵۵ پایگاه و کادر پرستاری و مامایی غیر دانشگاهی نیز ۸۳۰ نفر برای پوشش ۵۱۰ تخت در استان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: برای نخستین بار کارانه تعرفه خدمات پرستاری حدود ۹ میلیارد تومان است که به حکم مقام معظم رهبری صادر و از سال جاری اجرایی شد.

یزدان پناه اظهار داشت: ۹۷۴ پرستار، ۲۳۲ بهیار، ۱۲۶ کمک پرستار، ۱۵۱ کادر اتاق عمل، ۳۰۰ ماما، و ۱۵۴ هوشبری، ۱۱۸ مدیر پرستاری، ۱۰۹ نفر سرپرستار و سوپروایزر در کل استان بوشهر وجود دارد که در حال مشغول ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ۱۴ مرکز پرستاری در منزل در استان وجود دارد یادآور شد: امیدواریم با صدور مجوزهایی که توسط معاونت درمان صادر می‌شود این حوزه توسعه یابد زیرا هم به نفع جامعه پرستاری و هم به نفع مردم است و می‌توانند بسیاری از خدمات را در منزل دریافت کنند.