مسیر ترانزیتی جنوب را آب برد!

به دلیل شدت بارندگی و همچنین ریزش کوه، آزاد راه پل زال - خرم‌آباد به عنوان مسیر ترانزیتی جنوب مسدود شد.

روح الله شریف زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر در این رابطه اظهار داشت: اکیپ‌هایی از راهداران استان و تعمیر و نگهداری آزاد راه «پل زال» - خرم آباد به محل اعزام و تلاش برای بازگشایی این محور در حال انجام است که تا ساعات آینده محورهای مسدود شده بازگشایی خواهند شد.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شدید باران چهار تیم راهداری و ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی معمولان، پلدختر، «پل تنگ» و گردنه «طول کش» مستقر و در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر از هموطنان خواست در این شرایط جوی حتی‌الامکان از سفرها و رفت و آمدهای غیر ضرور در محورهای مواصلاتی شهرستان خودداری کنند.

ارتباط خرم آباد با اندیمشک قطع شد

مدیرکل مدیریت بحران لرستان، هم اکنون راه دسترسی خودروهای سواری از خرم آباد به اندیمشک، جاده قدیم پلدختر و برای خودروهای سنگین از مسیر کوهدشت به سه راهی بابا زید و پلدختر به خوزستان است

پازوکی مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت:به دلیل آب شستگی در کیلومتر ٩۵ آزادراه خرم آباد – اندیمشک، ارتباط خرم آباد با اندیمشک قطع شد.

هم اکنون راه دسترسی خودروهای سواری از خرم آباد به اندیمشک، جاده قدیم پلدختر و برای خودروهای سنگین از مسیر کوهدشت به سه راهی بابا زید و پلدختر به خوزستان است.به دلیل نا ایمن بودن جاده قدیم از تردد خودروهای سنگین در این محور جلوگیری می شود