مسير رو به سقوط

مسير رو به سقوط

از سري رقابت هاي ليگ دسته يك كشور امروز تيم قشقايي در شيراز ميزبان پارس جنوبي جم بود كه اين ديدار با نتيجه ٢ بر يك به سود ميهمان پايان يافت.

در يك هواي دلنشين زمستاني قشقايي شيراز ميزبان پارس جنوبي جم بود. در اين ديدار كه با قضاوت معين ايزدي از كرمان انجام شد جمي .ها با يك بازي خوب و حساب شده موفق شدند با نتيجه ٢ بر يك به پيروزي برسند.

در نيمه نخست دو تيم در حال محك زدن يكديگر بودند و شاهد بازي درگيرانه در ميانه ميدان بوديم. حركت هاي تاكتيكي دو تيم توسط .مدافعين خنثي شد و موقعيت جدي بر روي دروازه دو تيم اتفاق نيفتاد.

نيمه دوم كاملا متفاوت دنبال شد. پارس جنوبي جم كه در پايين جدول قرار دارد احتياج مبرمي به كسب امتياز از اين بازي داشت.از آن سو قشقايي ها كه بر روي نوار ناكامي قرار گرفته اند نتوانستند انتظارات سرمربي خود را برآورده كنند و سه امتياز حساس به جمي ها هديه دادند.

در اين نيمه سامان مهرابي زاده با ضربه سر از روي ارسال توپي از كرنر موفق شد دروازه قشقايي را بگشايد.

چند دقيقه بعد تيم پارس جنوبي جم كه بر  بازي مسلط شده بود باز هم بر روي پرس تيم قشقايي با يك توپ ربايي توسط ميلاد تقيان موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند.

در ادامه علي اصغر اعرابي بازيكن قشقايي كه به جاي مصدق دريس به زمين آمده بود با اعتراض شديد به داور بر روي صحنه گل دوم .توسط كارت قرمز مستقيم جريمه شد و از زمين بازي اخراج شد.

در دقايق پاياني بازيكنان قشقايي فشار خود را روي دروازه پارس جنوبي جم بيشتر  كردند تا بالاخره موفق شدند از روي نقطه پنالتي يكي از گل هاي خورده را جبران كرده و در تلاش براي بازگشت به بازي برآيند اما در نهايت بازي با برد تيم ميهمان به پايان رسيد.
 از نكات قابل بحث اين ديدار عدم پخش زنده توسط صدا و سيماي مركز فارس بود.