مسدود شدن همه را‌ههای روستایی مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد

پیش بینی می‌شود تا پس فردا همه جاده‌های روستایی بازگشایی شود

مسدود شدن همه را‌ههای روستایی مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه راه‌های روستایی در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین منطقه سادات امامزاده علی (ع) قطع شد.

محمدی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر امروز کار بازگشایی جاده‌های روستایی در مناطق سردسیری استان آغاز می‌شود اضافه کرد: با استقرار ماشین آلات در مسیر‌های مسدود شده روستاها کار بازگشایی شروع و پیش بینی می‌شود تا پس فردا همه جاده‌های روستایی بازگشایی شود.

وی همچنین افزود: همه راه‌های اصلی و فرعی در این مناطق باز اما تردد در این مسیر‌ها به دلیل لغزندگی جاده ها به کندی در حال انجام است.

محمدی با اشاره به اینکه ۲۸ گروه امدادی کار بازگشایی جاده های فرعی و اصلی و خدمات رسانی به مردم را برعهده دارند ادامه داد: در صورت نیاز این گروه‌های امدادی و خدمات رسان به ۳۲ گروه افزایش می‌یابد.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیشترین عامل کندی تردد در مسیری‌های اصلی و فرعی و همچنین مسدود شدن مقطعی این مسیر‌ها را  استفاده نکردن رانندگان از زنجیر چرخ بیان کرد و گفت: به رانندگان توصیه می‌شود در مواقع برفی و بارانی از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت به مسافرت ضمن تهیه آذوقه و لباس گرم حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.