مزد ترس، تساوی بود!

مزد ترس، تساوی بود!
عکس: مهدی آراسته

علی جمشیدپور – خبر  جنوب/ «سولدو» سرمربی تیم تراکتور در کنفرانس خبری بعد از بازی با فجر با بیان این مطلب که هر دو تیم به سه امتیاز این مسابقه نیاز اساسی داشتند، اظهار داشت: نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی هم خلق کردیم که منجر به گل نشد. در نیمه دوم به جز 15 دقیقه اول که فجر سوار بر بازی بود و موفق شد گل بزند، بقیه بازی در اختیار ما بود. در کل تیم ما برتری کامل در این بازی داشت و استحقاق کسب سه امتیاز را داشتیم.

سرمربی قرمزپوشان تبریزی افزود: کار برای هر دو تیم به علت شرایط زمین سخت شده بود. متاسفانه این زمین در حد بازی‌های لیگ برتر نیست، اما در مجموع از بازی بازیکنانم در این شرایط راضی هستم.

سولدو ادامه داد: بازیکنانی که از تیم تراکتور جدا شده‌اند بازیکنان با کیفیتی بوده‌اند که جایگزینی برای آنها نداریم. اما مشکل اصلی تیم ما اتفاقاتی بود که در ابتدای فصل با عوض شدن مربیان افتاد و باعث شد تا یک بدنسازی و تمرین خوب با تیم انجام نشود. ضمناً فشردگی لیگ امسال مزید علت شده تا سختی کار برای ما بیشتر شود. یک شبه نمی‌شود یک تیم ساخت. به زمان احتیاج دارم که تا الان فرصتی به من داده نشده است.

کلانتری: روی اشتباه مدافعین گل مساوی را دریافت کردیم

سرمربی فجر شهید سپاسی هم در کنفرانس خبری بعد از بازی با بیان این موضوع که در کل، بازی بهتری نسبت به تراکتور انجام دادیم ابراز داشت: در دقایق ابتدایی نیمه اول تراکتور بهتر از ما بود اما با تغییراتی که در چند نقطه از زمین اعمال کردیم روند بازی را عوض کردیم. در نیمه دوم تا قبل از گل بازی کامل در اختیار ما بود اما به دلیل استرسی که بازیکنان برای حفظ گل داشتند باعث شد تا بازی از دست ما خارج شود و متاسفانه گل مساوی را دریافت کنیم. شاید اگر گل نمی زدیم تا پایان کنترل کاملی روی بازی داشتیم.

علی اصغر کلانتری با اظهار این موضوع که نباید به این شکل با سانتر از جناحین گل میخوردیم، افزود: بازیکنان فجر نباید اجازه می‌دانند در محوطه 18 قدم اینچنین توپی به گل تبدیل شود. پس از دریافت گل تیم ما با یک افت روحی روبرو شد. در کل بازی پایاپای بود و هر دو تیم در مقاطعی خوب بودند که با نتیجه عادلانه مساوی به پایان رسید.

کلانتری گفت: در بازی امروز و شرایطی که حاکم بود صلاح ندیدم که از بازیکنان جوانم استفاده کنم. چندین تعویض انجام دادم که از بازیکنان با تجربه ام استفاده کردم. در رابطه با گل مساوی هم باید بگویم که اشتباه از مدافعین بود و دروازه‌بان نمی توانست در آن شلوغی کاری انجام دهد.

سرمربی فجر در پایان اظهار کرد: امیدواریم هر چه زودتر ورزشگاه پارس آماده برگزاری بازی شود. جا دارد از مسئولین برای آماده سازی زمین حافظیه دقیقاً یک روز بعد از بازی قشقایی تشکر ویژه کنم.